corge Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Finnes det en oversikt over norske shellprovidere med reviews/priser? Det eksisterte en "shells.no" før, men den ser ut til å være nede. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 MÅ du ha norsk? Anbefaler egentlig heller en utelandsk, gjerne fra USA, har hvertfall personlig mye bedre erfaring med disse.. Finnes fortsatt alikevel noen norske dersom du kun vil ha det.. host-it.no, speedtech.no, arrogan.se, multinett.no, shellcity.no, og sikkert et par til.. Har bare selv erfaring med de tre førstnevnte og kan ikke akuratt anbefale noen av de. host-it.no; treg support (1-4 dager), mye login problemer, ustabile vhosts/boxer, problemer med å unzippe eggdrop, configurere, ssl, +++ speedtech.no; desidert de tregeste jeg har vært borti.. Elendig (ingen?) support, tok 3 uker etter jeg hadde betalt før kontoen ble åpnet (og 2 uker etter jeg hadde bestillt før jeg fikk regning på e-post, ergo 5 uker totalt), masse feilmld. under make og config, ++ arrogan.se; treg support, MYE (!!) nedetid, ellers helt okey.. Som sagt, anbefaler heller en us providor.. Lenke til kommentar
corge Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Jeg må si meg enig, har vært borte i noe tre shellprovidere i Norge selv, alle var latterlig dårlig. Men hva latency får du til usa da? Hvilke shellprovidere i utlandet er bra? Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen som vet om noen stabile shells i Europa, helst i Norden? Gjør ingenting om det koster litt, men latency til USA blir antagelig for saftig. Avhengig av stabilitet og ca 50MB lagringsplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå