Nimda Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Er det mulig å slipe med et fint våtslipepapir som f.eks 800 med en gang. Da tenkte jeg å slipe jevnt helt til jeg kommer ned til grunninga. Så legger jeg bare på lakk og klarlakk. Er dette mulig? Er det noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Går finfint, hvertfall har ikke jeg hatt noe problem :smile: Kanskje billiglakk fra Biltema osv krever grunning, men med Quick osv så er det fint lite poeng i å grunne kabinettet Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skal funke relativt greit det. Siden du også samtidig pusser så lager du jo også feste til den lakken som du skal ha på towret ditt. Kanskje et problem er hvis det er veldig lyse å mørke farger du har og skal bruke, men jeg har heller ikke hatt noe problem med det. lykke til Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 vis du kjenner noen som driver på med billakkering få dem til å gjøre det. det gir best resultat både med lakkering og sliping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå