Edstro Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis du er netcom forhandler så bruker du noe som hetter netcom dowe (en nettside) for å lage abonomang å slikt. Hva er linken til telenor sin forhandlerside? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Den kommer du ikke inn på Telenor sin forhandlerweb uten å ha ett godkjent sikkerhetssertifikat noe som du kun får på gitte IP-adresser. Kan jeg spørre hvorfor du skal ha linken? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Fordi eg vil se hvordan telenor sin forhandlerside ser ut i forhold til netcom sin. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Da får du dra til en forhandler og spørre om du får se en. Du kommer kun til innloggingssiden, ingenting annet. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Så da kan bare telenor forhandlere logge seg inn med spesiele gitte ip adresser? feks. ikke i huset det har hjemme? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Helt riktig. Hvis du ikke har fler spørsmål stenger jeg tråden. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ok, da sier det seg vel kansje at du er telenorforhandler selv? Synes du det er skummelt at eg spør om dette? Men eg har ikke flere spørsmål foreløpig og vorfor stenge tråden Ingen moderatorer har sakt det til meg før. Men du får bare stenge tråden vis du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg