posse Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva skal jeg velge? Er sugen på å legge inn programmer osv på (IRC,MSN osv.) Kom med fordeler og ulemper med begge;) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er sugen på å legge inn programmer osv på (IRC,MSN osv.) 6738229[/snapback] Da var jo det avgjort.. 6280 leveres med S40 operativsystem. Her er det dårlig med 3.parts programmvare å skaffe. På N70 derimot, som leveres med S60, der er det plenty med muligheter! Så om det er det som betyr noe for deg, så ville jeg valgt N70. Lenke til kommentar
posse Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Takker for svar:) har aldri eid en Symbian telefon før så dette blir spennende men til min store fortvilelse er de fleste programmene "betal-for-meg" program? Finnes det noen GODE gratis programmer? MSN,IRC osv... Noen programmer som er ett MUST og er freeware:) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vel.. Det er klart at de BESTE programmene er nok stort sett pay&play, men finnes jo sider som getjar.com hvor det ligger en del nyttige freeware-utgivelser. Har ikke prøvd noen msn og/eller irc klienter på telefonen siden jeg hadde 9210i'en min, så har ingen navn på tunga. Men prøv getjar.com, tror det ligger mye bra på lur der! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ser forresten at getjar har en gratis msn klient ute som hete Quick IM, skal få prøvd den i løpet av kvelden, så kommer jeg med feedback! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå