Skogli Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Da er tiden kommet, stipendet renner snart inn og enn eller annen nettbutikk blir 1 MP3 spiller mindre. Men hvilken skal jeg ha?! Selvsagt skal den ha plass, med ett minimum på 2GB og en maksimums pris på 2 000 kroner så minsket utvalget. På Komplett.no har det et stort utvalg, og jeg er forholdsvis ny på MP3-markedet. min. 2GB maks 2 000 kr. Fargeskjerm Bildefremvisning (Evt. videofremvisning). Håper på gode svar. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis du legger rundt 300kroner til i det får den en Ipod Video 30GB Pris guide Den er jo et godt alternativ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Uff, der ble jeg fristet. Men jeg vil egentlig ikke ha en slik stor MP3-spiller. Men den er definitivt en mulighet! Etter litt søk på Hardware.no prisguide fant jeg SanDisk Sansa e270 (6GB). Denne fikk jeg virkelig sansen for. Foreløbig ser ut for at jeg går for denne. Det er hvis ikke jeg / dere finner noe bedre. Endret 25. august 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå