scorcho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hei,nettopp anskaffet meg en logitech g7 mus og lurer på hva slags dpi innstilling dere har på desktop(windows/internett bruk) og hva slags dpi innstilling dere bruker i for eksempel fps action spill? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 kommer ann på ossen sens du liker det.. Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 liker at det går fort men allikevel har kontroll når du stopper musen av forskjellige iconer. har satt noen personlige innstillinger men bare lurer på hva dere andre liker Lenke til kommentar
iceraizEr Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Mener at dpi har lite å si, viss ikke musa går mongo når du tar en rask 90graders turn. Det som er mer viktig er om du er komfertabel med sensetiviteten og om den er god å holde i handa! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg bruker 600. Høy dpi er ekkelt. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, samma her. Når jeg hadde g5 brukte jeg den laveste sensen. Kunne sikkert satt ned sensen i widows, men hvis du kjører full sens så reagerer musa anda du er litt over matta. Det skal vel være mer nøyaktighet på 1600 dpi, men du skal værra ganske hardcore gamer for at 1600 dpi skal værra til noe nytte. Men du bruker selfølgelig det du syns passer deg. Prøv deg fram:) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 jeg brukte en gammel microsoft mus og skulle spille cs det gikk greit. Jeg tenkte og sette opp reaksjonen på cs men det var ekkelt Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hvis man skal ha veldig god presisjon i spill så kan man sette sens. i selve spillet ned til minimum (eller i nærheten av minimum) også setter man sens på f.eks. G5 på max(2000dpi) da vil musa fortsatt bevege seg sakte men ha høyere presisjon... har ikke testet ut dette men i teorien så burde d funke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå