Gå til innhold

Ny PSU - Disker vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Hallo alle.

Trenger litt hjelp her... Har kjøpt ny strømforsyning. Seasonic S12 430W fra Komplett. Problemet er at når jeg kobler alt til, vil ikke diskene starte. Alt annet sviver. Jeg målte spenningene i en ledig kontakt, og både 5V og 12V var på plass.

Jaja, tenkte jeg. sikkert DOA, så jeg returnerte den og fikk ny. Problemet er at det er akkurat likt med den nye...

Er det noen glupe hoder der ute som kan komme med en forklaring? Jeg aner ikke hva det kan være som gjør dette, og det er jo litt flaut å ringe Komplett for å klage sin nød hvis det er en eller annen idiotfeil jeg gjør.

PS: Hvis jeg putter tilbake det gamle poweret, virker alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kobler kun til det aller mest nødvendige. HK er et Abit NF7. Har nå surfet nettet rundt i mange timer, og funnet ut at kvaliteten på dette poweret må være under en hver kritikk. Dvs. svært varierende. Mange som tror de har problemer med HK, minne, disker, osv. Alle har Seasonic S12 430W rev A1.

Dette var veldig skuffende etter alle gode reviews jeg hadde lest om dette. Blir nok byttet inn i annet merke, og skal huske å advare andre mot denne PSU-en.

Ellers takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...