Jtand Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Noen som kan finne ut hva dette ordtaket betyr? Rengjør hus. Rengjør alt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Noen som kan finne ut hva dette ordtaket betyr? Rengjør hus. Rengjør alt. 6737489[/snapback] At når du først er i gang, kan du like gjerne ta alt... Eller? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis du først skal være god, så ka du like greit være best. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis du først skal være god, så ka du like greit være best. 6737783[/snapback] Er det dette? Altså omtrent det samme jeg mente? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis du først skal være god, så ka du like greit være best. 6737783[/snapback] Er det dette? Altså omtrent det samme jeg mente? 6741260[/snapback] Aner ikke. Jeg gjetter. Jeg liker å gjette. Gjetting er bra. Det betyr at man ikke vet. Noen ganger er det fint å ikke vite. Vite kan være leit. Men også bra. Men jeg gjetter. Det betyr ikke at jeg ikke vet noe, det betyr bare at ordtak ikke er min sterke side. Hvem vil vel ha ordtak som sin sterke side uansett? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Aner ikke.Jeg gjetter. Jeg liker å gjette. Gjetting er bra. Det betyr at man ikke vet. Noen ganger er det fint å ikke vite. Vite kan være leit. Men også bra. Men jeg gjetter. Det betyr ikke at jeg ikke vet noe, det betyr bare at ordtak ikke er min sterke side. Hvem vil vel ha ordtak som sin sterke side uansett? 6741629[/snapback] Biggest load of bull ive ever heard. OT så er jeg enig med The Fire, men bare gjetting da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå