sedsberg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Fler enn meg som får syke spams med meningsløse titler som "Native mother shaves herselfk outlet to native son" og med rare fraser som "I need a rest after classes thats why mother pulls on http://urlsombarehjernedødeklikkerpå.com my toolo until my final blast" dumper inn ca. 20 om dagen på en av mail-kontoene mine. Fikk en fin en med tittel "Brand-new doodah for serious people". Hva i svarte er en "doodah"? Hvis det er noe for seriøse folk så burde de ha gitt hva enn det er et litt mer seriøst navn. Endret 25. august 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Fra: Hernandez, Guillermo <[email protected]> Sendt: 21. juni 2006 05:14:39 Til: <[email protected]> Emne: FW: Request Info | | | Innboks Has anybody body contacted you..? What country ..?? All the best, Guillermo Fikk denne raringen fra Otis Spunkmeyer, hehe, ikke spam, men. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har faktisk klikka på et par av de "Native mother shaves herselfk outlet to native son"-linkene, og det var faktisk sider som ikke eksisterer engang. Så det virker som det bare er spam kun for å spamme. Helt uten formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå