Han Far Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Mornings! Jeg holder på å sette sammen en PC, men fikk et problem. Da jeg skulle smøre på pastaen var den noe klissent svineri (AC MX-1), så det ble bare et tynt lag. Er det nok pasta om du enda kan lese skriften på prosessoren? 2: Jeg oppdaget også at det var en thermal pad på kjøleren (standard som følger med Athlon X2). Er det greit å bruke kjølepasta sammen med denne? Takker så meget, ha en god kveld. EDIT: Jeg mistenker etter å ha lest dokumenter på AMDs hjemmeside at det er pasta som er festet på kjøleren, ikke en pad. DISCLAIMER: Jeg har ikke peiling på kjøling. Endret 24. august 2006 av simen_88 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 er ikke noen ekspert på dette, men mener å huske at man skal ikke ha så mye thermal compound på, så hvis det allerede er pad, trengs det ikke pasta, hvis du har kjøpt en litt bra pasta ville jeg heller tørka av det på boxed kjøleren med rødsprit, så tynt at du kan lese skrifta høres litt lite ut! Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Her Finner du en guide som sier så og si det du trenger og vite Veit ikke om det står noe om pader i denne guiden, men du skal ivertfall ikke bruke både pad og pasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå