falcon77 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, er det noen som husker Kim's potetgull i svart pose? Den var med salt og pepper og var sykt mye bedre enn den som finnes i butikkene i dag. Det rare er at jeg har kommet over den svarte posen i enkelte butikker rundt omkring, så jeg får kjøpt den med lange mellomrom da. Men den kan jo ikke være ute av produksjon så lenge den ennå er i noen butikker rundt omkring? Det er jo mange år siden den fantes for alvor. Er det noen som vet historien bak dette? Vi er mange her som elsker denne chipsen, målet vårt er å ta over regjeringsmakten og tvinge Kim's til å masseprodusere den igjen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har sett den på den lokale coop mega, og det er eneste plassen her omkring. Salt & Pepper superchips fås KUN på den lokale Best stasjonen.. De motarbeider folk som meg som liker salt og pepper best Lenke til kommentar
falcon77 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ja, den er ganske god den superchipsen også...er ikke så mange butikker de har den heller i. Jeg synes den vanlige salt og pepper varianten både fra Kim's og Maarud suger. Heldig du som har den svarte posen på en butikk i nærheten Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Typisk at de fjerner ekte kongevarer fra hyllene. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Sørland chips FTW!!11!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå