Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har nettopp lastet ned Adobe Premier. Når programmet var ferdig installert og jeg gikk inn på det fikk jeg meg en overaskelse. Hele programmet var på et merkelig språk som jeg ikke skjønner bæret av. Minner om spansk eller italiensk. Noen som vet hvordan jeg kan få skiftet til Norsk eller Engelsk? Eventuelt en link til en side der jeg kan laste ned et program som gjør det om til det språket jeg vil ha? Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eller bare kjøpe programmet... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du kan laste ned en trail på www.adobe.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Eller bare kjøpe programmet... 6737534[/snapback] For alt du vet kan jeg ha kjøpt programmet på en eller annen ferie. Ingen som vet hvordan jeg skifte språk på prgrammet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 For alt du vet kan jeg ha kjøpt programmet på en eller annen ferie. Har nettopp lastet ned Adobe Premier. Om det er mogeleg, so veit ikkje eg korleis ein gjer det. Kontakt Adobe og høyr om ein kan laste ned språkpakkar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 OK, skal prøve det. Lastet akkurat ned Sony Vegas 6.0 og det er på engelsk. Da prøver jeg det en stund da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå