above Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei Er det noen mulighet for å bruke 2 windowser på 1 pc? Altså jeg lurer på om jeg kan velge hvilken windows jeg skal velge under oppstart? Har 2 harddisker med windows på. Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
above Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ja, med dual-boot (google).. Hvorfor skal du ha 2stk XP installasjoner? Du kan jo ha flere brukere på samme. Lenke til kommentar
above Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Saken er det at jeg har tatt den ene disken fra en annen pc som tok kvelden her hjemme.. så da vil jeg ha begge på den ene pcn! Noen tips? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Saken er det at jeg har tatt den ene disken fra en annen pc som tok kvelden her hjemme.. så da vil jeg ha begge på den ene pcn! Noen tips? 6737135[/snapback] Formater den og bruk den som lagringsplass.. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Siden du har to hardisker, kan du jo bare installere windows på den andre hardisken med installasjons CD'en, men hvis du har noe data du vil ta vare på før du installerer på den andre disken bør du flytte disse til den disken det allerede er installert windows på Men hvorfor vil du ha 2 windows på en PC? Eller er det en dualboot med to versjoner av windows du sikter til? Lenke til kommentar
above Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Siden du har to hardisker, kan du jo bare installere windows på den andre hardisken med installasjons CD'en, men hvis du har noe data du vil ta vare på før du installerer på den andre disken bør du flytte disse til den disken det allerede er installert windows på Men hvorfor vil du ha 2 windows på en PC? Eller er det en dualboot med to versjoner av windows du sikter til? 6737143[/snapback] Ja, jeg vil ha det slik du nevner på slutten! Jeg vil bruke begge operativsystemene.. Vil bare ha det slik til jeg har fiksa den andre pcn! Skjønner? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Dual-boot............... Edit: Dual-boot + Google = Resultater. Endret 24. august 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hvil du ha 2 pc'er med akkurat samme version av windows ser ikke vittsen i det Lenke til kommentar
above Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 FOOORDI det er min far sin jobb harddisk som skal inn på denne!! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) FOOORDI det er min far sin jobb harddisk som skal inn på denne!!6737233[/snapback] Er dette fordi du vil ha mer lagringplass eller noe sånt? isåfall trenger du ikke ha windows på begge EDIT: sjønner ikke helt hva du vil fram til ... sorry Endret 24. august 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
above Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Sukk! Altså, er det så vanskelig å bare forstå at jeg skal kunne boote med 2 harddisker, begge har windows, og jeg vil velge mellom hvilket OS jeg skal velge? Om dere ikke nå skjønner meg så gir jeg opp! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Sukk! Altså, er det så vanskelig å bare forstå at jeg skal kunne boote med 2 harddisker, begge har windows, og jeg vil velge mellom hvilket OS jeg skal velge? Om dere ikke nå skjønner meg så gir jeg opp! 6737342[/snapback] Skjønte det for en stund siden, om du sjekker lenger oppe så finner du også svaret.. Lenke til kommentar
above Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Sukk! Altså, er det så vanskelig å bare forstå at jeg skal kunne boote med 2 harddisker, begge har windows, og jeg vil velge mellom hvilket OS jeg skal velge? Om dere ikke nå skjønner meg så gir jeg opp! 6737342[/snapback] Skjønte det for en stund siden, om du sjekker lenger oppe så finner du også svaret.. 6737354[/snapback] Ja, jeg så det.. skal teste det nå. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå