Gå til innhold

2 WinXp på 1 pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du har to hardisker, kan du jo bare installere windows på den andre hardisken med installasjons CD'en, men hvis du har noe data du vil ta vare på før du installerer på den andre disken bør du flytte disse til den disken det allerede er installert windows på

Men hvorfor vil du ha 2 windows på en PC? Eller er det en dualboot med to versjoner av windows du sikter til?

Lenke til kommentar
Siden du har to hardisker, kan du jo bare installere windows på den andre hardisken med installasjons CD'en, men hvis du har noe data du vil ta vare på før du installerer på den andre disken bør du flytte disse til den disken det allerede er installert windows på

Men hvorfor vil du ha 2 windows på en PC? Eller er det en dualboot med to versjoner av windows du sikter til?

6737143[/snapback]

Ja, jeg vil ha det slik du nevner på slutten!

Jeg vil bruke begge operativsystemene.. Vil bare ha det slik til jeg har fiksa den andre pcn! Skjønner?

Lenke til kommentar
FOOORDI det er min far sin jobb harddisk som skal inn på denne!!

6737233[/snapback]

Er dette fordi du vil ha mer lagringplass eller noe sånt? isåfall trenger du ikke ha windows på begge

EDIT: sjønner ikke helt hva du vil fram til ... sorry ;)

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Sukk!

Altså, er det så vanskelig å bare forstå at jeg skal kunne boote med 2 harddisker, begge har windows, og jeg vil velge mellom hvilket OS jeg skal velge?

Om dere ikke nå skjønner meg så gir jeg opp!

6737342[/snapback]

Skjønte det for en stund siden, om du sjekker lenger oppe så finner du også svaret..

Lenke til kommentar
Sukk!

Altså, er det så vanskelig å bare forstå at jeg skal kunne boote med 2 harddisker, begge har windows, og jeg vil velge mellom hvilket OS jeg skal velge?

Om dere ikke nå skjønner meg så gir jeg opp!

6737342[/snapback]

Skjønte det for en stund siden, om du sjekker lenger oppe så finner du også svaret..

6737354[/snapback]

Ja, jeg så det.. skal teste det nå. Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...