frisyre Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg trenger en uploader som kan laste opp video. Vet jeg kan endre filtypen den skal laste opp, men tingen er at det tar lang tid å laste opp en film. Så når uploadingen endelig er ferdig kommer bare "error". Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du sier ikke noe om hvilken error du får, men som regel er upload-error relatert til konfigurasjonen. Standard max-størrelse er f.eks. 8MB, maks kjøretid (execution time) er 30 sekunder osv. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det går på execution time, men kan jeg på noen måte få endret denne? Snakker om å laste opp filmer på rundt 100 MB Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 http://no.php.net/manual/en/function.set-time-limit.php Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Virket som jeg måtte lagre PHPkoden som php.ini. Bruker en gratisserver som ikke godtar *.ini-filer. Har jeg ingen andre muligheter? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nei, ini-filer er konfigurasjonsfiler, og disse har ikke du tilgang til på en gratisserver. Tror du bare kan gi opp det prosjektet på en gratisserver. Den linken jeg ga deg er linken til en helt vanlig PHP-funksjon, som du kaller fra scriptet ditt. Dersom safe_mode er på, så er det ingenting du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå