Josh! Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har nettopp reinstallert Windows XP på 3 datamaskiner. Men på alle tre så henger Start-linjen(oppgavelinjen) seg opp slik at jeg verken kan åpne Start-menyen eller skifte mellom vinduer. Kan det være noe galt med selve Windows installasjons-CD'n, ettersom det er samme problem på alle tre PC'ne? Takker for svar Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det du prøver å si er at du har lagt inn Windows XP fra samme CD på 3 datamaskiner, tviler litt på lovligheten av det. Men har installasjonen gått greit. Har noen ganger opplevd at min gamle dritt spiller ikke klarte å lese platen og fikk ikke da installert alle filene. Uansett lykke til!! Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det er faktisk lovlig. Har lisenser for alle tre, men installerte fra samme CD. Under installasjonen fikk jeg ingen feilmelding, å det kan da ikke gå galt på alle tre maskinene? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Står maskinenen tilkoblet nett?!? Kan være så enkelt at de driver å kjører en dullion oppdaterings pgm i bakgrunnen. Se om du får opp oppgavebehandling (ctrl-shift-esc) og se vilken prosess som tar cpu krafta, er det explorer.exe kan du prøve å drepe den og restarte den (under Fil menyen i Oppgbeh.) Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Står maskinenen tilkoblet nett?!? Kan være så enkelt at de driver å kjører en dullion oppdaterings pgm i bakgrunnen. 6739444[/snapback] Hva er en Dullion opdaterings pgm? Lenke til kommentar
Gouliat Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har samme problem her. Maskina låser seg helt, muligens er det noe fra win-update eller noen av de nye driverne som forårsaker dette(skjermkort, prossersor....). hva har du kjørt inn av drivere? Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Har ikke installert mange drivere. På den ene maskina har jeg kjørt Microsoft Update en stund nå, ser ut til å hjelpe... Så det kan godt være noe fra WinUpdate. Flere som har samme problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå