Kai Sjøvoll Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 heisan. har et p5wdh deluxe hovedkort men en dual core2 e6600. får ikke instalert driverne til det intergrerte lydkortet. får bare beskjed under instalasjonen,om å instalere microsoft bus driver først. fin den ingen løsninger på net. noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har du latt windows få søke selv på den medfølgende driver cden? Jeg antar du vil finne en enhet i enhetsbehandling som ukjent. Velg oppdater driver på den og la den søke på medfølgende driver cd til hovedkortet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 eg satte i cd' n og valgte InstAll... da installerte den og reboota ein 3-4 ganger så var den klar... uhm... skal fungere da, du har enabla det i bios vel? Lenke til kommentar
Kai Sjøvoll Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 ja,har gjort alt det der,ser på nett at det er mange med samme problem,men ingen med løsning.har alt av nyeste drivere,og flerset siste bios,uten hell Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 ja,har gjort alt det der,ser på nett at det er mange med samme problem,men ingen med løsning.har alt av nyeste drivere,og flerset siste bios,uten hell 6740787[/snapback] Hadde samme problem selv. Funket ikke med InstAll for meg. Reinstallerte windows xp med sp1, la inn sp2 (hadde lastet den ned på forhånd) og installerte lydkortdriverne ved å kjøre setup.exe fra mappen for lydkort på driver-cden. Lenke til kommentar
Kai Sjøvoll Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 ja,har gjort alt det der,ser på nett at det er mange med samme problem,men ingen med løsning.har alt av nyeste drivere,og flerset siste bios,uten hell 6740787[/snapback] Hadde samme problem selv. Funket ikke med InstAll for meg. Reinstallerte windows xp med sp1, la inn sp2 (hadde lastet den ned på forhånd) og installerte lydkortdriverne ved å kjøre setup.exe fra mappen for lydkort på driver-cden. 6742206[/snapback] takk for tipset, instalerte sp2,så var buss sjoføren(bus driver) tilbake og jeg fikk liv i lydkorter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå