Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Nja, ble litt krass i kritikken der. Skal innrømme at i de kampene jeg har sett I ÅR(!!) så forventer jeg faktisk at det skjer noe. Forhåpentligvis har ikke dette noe med formen hans å gjøre, men rett og slett at han har modnet. Fått mere spillerforståelse.. Om han fortsetter denne framgangen kan han bli verdens beste. Men å si at han er verdens beste nå, er jeg veldig sterkt uenig i!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen er vel heller at han ble kårets årets spiller nylig? :whistle:

Greit med litt andre meninger enn standard c.ronaldo er verdens beste.

Og sesongen til Milan kunne selfølgelig vært annerledes viss de startet uten minus poeng, du kan ikke bare legge til poenge så ble fratatt og volla du har fasiten. :roll:

Ellers kan man jo si årets lag er en vits.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Hvilken planet er du egentlig fra? du egentlig hvem forsvarsfireren besto av mot Pompey?!

Dessuten har forsvaret vårt vært potte tett, særlig på hjemmebane. 5 innslupne mål på eget gress denne sesongen taler for seg selv... :roll:

8527721[/snapback]

har du sett noen av kampene deres?? motstanderne er OFTE inni 16-meteren, men der ordner Carragher opp. uten Carra hadde det blitt mange flere mål imot.

er venn med 2 liverpoolsupportere som har heid på liverpoool hele livet, og begge to er enige i at forsvaret er alt for dårlig.

Lenke til kommentar
Hvilken planet er du egentlig fra? du egentlig hvem forsvarsfireren besto av mot Pompey?!

Dessuten har forsvaret vårt vært potte tett, særlig på hjemmebane. 5 innslupne mål på eget gress denne sesongen taler for seg selv... :roll:

8527721[/snapback]

har du sett noen av kampene deres?? motstanderne er OFTE inni 16-meteren, men der ordner Carragher opp. uten Carra hadde det blitt mange flere mål imot.

er venn med 2 liverpoolsupportere som har heid på liverpoool hele livet, og begge to er enige i at forsvaret er alt for dårlig.

8528492[/snapback]

Vel, kan vel også nevne folk som Agger, Finnan og Riise også med det samme vi er i gang. Skjer noen ganger at det blir en konsentrasjonssvikt i forsvaret, som kanskje kan resultere i mål i mot desverre. Du skal få lov til å mene hva du vil om forsvaret til Liverpool, men du skjønner kanskje hva jeg synes om din ganske så idiotisk mening.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Vel, kan vel også nevne folk som Agger, Finnan og Riise også med det samme vi er i gang. Skjer noen ganger at det blir en konsentrasjonssvikt i forsvaret, som kanskje kan resultere i mål i mot desverre. Du skal få lov til å mene hva du vil om forsvaret til Liverpool, men du skjønner kanskje hva jeg synes om din ganske så idiotisk mening.

8528524[/snapback]

Som jeg sa tidligere så er Liverpools forsvars firer gode som enkeltspillere, men de funger ikke som et lag. Det er ofte 10-20 meter mellom midtstopper og back når det kommer angrep i midten, mens når det kommer angrep på sidene er det ofte 2 forsvarere mot 1 angriper. Spiller forsvar selv så vet hvordan man skal spille der, men kan godt hende at Benitez vil at det skal være slik, men de fleste lag gjør ikke det. skjønner godt at du syns min mening er idiotisk, i og med at liverpool har sluppet in så få mål. I min mening er grunnen til dette at de har en god midtbane, som klarer å jobbe inn og stoppe de fleste ballene. Dette fører til at de ikke får så mange angrep imot, og dermed slipper inn få mål.

Lenke til kommentar

8528524[/snapback]

Som jeg sa tidligere så er Liverpools forsvars firer gode som enkeltspillere, men de funger ikke som et lag. Det er ofte 10-20 meter mellom midtstopper og back når det kommer angrep i midten, mens når det kommer angrep på sidene er det ofte 2 forsvarere mot 1 angriper. Spiller forsvar selv så vet hvordan man skal spille der, men kan godt hende at Benitez vil at det skal være slik, men de fleste lag gjør ikke det. skjønner godt at du syns min mening er idiotisk, i og med at liverpool har sluppet in så få mål. I min mening er grunnen til dette at de har en god midtbane, som klarer å jobbe inn og stoppe de fleste ballene. Dette fører til at de ikke får så mange angrep imot, og dermed slipper inn få mål.

8529521[/snapback]

Synes forsvaret jobber meget godt som et lag jeg. Er jo alltid sikring, og man kan jo for eksempel se på alle offsidefellene firern bak setter i løpet av en kamp. Når de i tillegg de får hjelp fra en defensiv midtbane funker det hele meget bra. Ikke forsvaret som er Liverpools største problem for tida.

Lenke til kommentar

orker ikke diskutere forsvaret mer nå :p

de har jo et ganske stort problem i angrep også da :tease: synes personlig at de ikke er gode nok for en klubb som Liverpool. den eneste som er god er nok Fowler :tease:

men det de egentlig trenger er en god spiss som kan score 20-30 mål i løpet av en sesong + en ving som kan legge skikkelige innlegg....

men er kanskje ikke den som vet mest om dette i å med at jeg ikke er Liverpool supporter.

Lenke til kommentar
AC Milan har blitt diska fra CL da :mad:  Så det blir Liverpool - Man Utd. Jeg som hadde ventet meg reprise kamp fra finalen i 05 :hrm:

8532739[/snapback]

Kilde?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du kommer ikke til å komme langt med slike påstander i fremtiden
Lenke til kommentar
Nei, jeg velger å ikke glo på absolutt alle kampene hver uke, men ser en god del kamper.. Kanskje er jeg sinnsykt uheldig, men jeg har aldri sett C.Ronaldo overbevise..

Om du mener han er så sinnsykt god, så bør det vel finnes masse materiale om de sinnsykt bra kampene hans. Vis meg bilder som forteller meg at han er bedre enn alle i verden når det kommer til teknikk, fotballforståelse og skudd..

8526763[/snapback]

Sier ikke mer.........

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tar denne tråden opp siden det er duket opp for finale i kveld.

Gruer meg til den fordi utslaget blir vanskelig å forutse. Oppfører Milan seg det samme som de har gjort de siste CL-kampene nå, så har vi sjans. Liverpool er sterke, men: i kveld har Milan en sjans til å revansjere seg for tapet i 2005 og jeg vil tro det vil være mentalt hardere for Milan-spillerne i kveld.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg føler meg ganske sikker på Milan i dag. Måten de har kommet seg til finalen på, har vært meget imponerende.

8681388[/snapback]

og slå lag som Barcelona og chelsea er jo enkelt :roll:

holder en knapp på liverpool jeg : :thumbup:

Lenke til kommentar

Verken Chelsea eller Barcelona har vært supergode i år. Å leke seg med United så til de grader, samt å vinne 2-0 borte mot Bayern, setter jeg derfor høyere.

Jeg tror det kan bli en spennende kamp. Liverpool er selvfølgelig heller ikke å kimse av.

Lenke til kommentar
Når begynner selve kampen? (er ikke interessert i å høre på pjattet til Soler og gjengen)

20:45?

8682331[/snapback]

Ja er vel ca der ja.

Sendinga begynner kl 1800, men ikke faen om jeg gidder å sitte i over 2 timer å høre dem prate dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...