Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Hmm, dette må vel være en av tidenes mest ydmykende tap for United. Jeg ler av folk som sier Ronaldo er verdens beste spiller.. Overstegsfintene er jo bare latterlig dårlige, da tenker jeg ikke bare i denne kampen, men generelt.. Ja, han har godt driv, men å kalle fyren best, nei.

Jeg husker ikke sist et engelsk lag ble avkledd på denne måten i Europacupen.. Eneste grunnen til at United kom tilbake i første semifinale var at Gattuso måtte ut og Milan mistet ballpresset.. Det var rått å se Gattuso idag.. Skulle nesten tru fyren var speeda, men er nok bare full av adrenalin. Og ja, han er en av mine favoritter og, er så sjelden man ser Sør-Europeere med slik arbeidsmoral.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
oysann milan slo *verdens beste lag* uff da:O

8525487[/snapback]

Kom rimelig kjapt ned på jorden igjen jah

8525500[/snapback]

rart det der :p

liverpool lå vel under 3-0 mot milan de også, men vi vant nu da ;)

Lenke til kommentar
Det var så herlig å se Gattuso tenne på alle pluggene etter en usportslig episode fra blant annet Scholes. "Rino" er en mann blant menn. Jeg skulle ønske han spilte for RBK. :p

8524998[/snapback]

Ganske utrolig at du velger å dra frem Scholes i denne sammenhengen! Det å ikke spille tilbake ballen i dén situasjonen, var helt riktig etter min mening! Ballen skulle for det første aldri vært spilt ut pga. krampe, og for det andre, er det helt riktig etter min mening å ikke spille ballen tilbake til Milan når Kaka er klar igjen!

Men for all del, Gattuso er en fighter til de grader, én av mine favorittspillere også! Men det forundrer meg fortsatt at han kun fikk ett gult kort gjennom kampen...

8525138[/snapback]

Kva skal Kaka gjere når han får krampe? Fortsette å springe? Det er tarvelig av Scholes å ikkje spele ballen tilbake.

Dommaren la lista for kort ganske høgt, men det var ikkje noko utprega stygt spel uansett.

Lenke til kommentar
oysann milan slo *verdens beste lag* uff da:O

8525487[/snapback]

Kom rimelig kjapt ned på jorden igjen jah

8525500[/snapback]

Vel, vi deltok i 3 turneringer, dere i 1. Skulle vel bare mangle at dere fikk resultater.

danielzu: Ja dere lå under 3-0 for Milan, men lå dere under 3-0 for Milan på San Siro ?

Neivel

Lenke til kommentar

Egentlig burde alle United fans legge seg flate og unnskylde England for at et slikt elendig lag mest sannsynlig vinner PL. Det er rett og slett flaut for engelsk fotball. Egentlig burde dem overlate tittelen til noen som fortjener den og som kan gjøre engelsk fotball stolt. Men etter det Scholes gjorde igår så regner jeg med at United ikke har noen ære igjen og vil kaste engelsk fotball ut i vannære.. Kanskje kan Liverpool redde engelsk ære, det eneste laget av de 3 med litt ryggrad..

Lenke til kommentar
Egentlig burde alle United fans legge seg flate og unnskylde England for at et slikt elendig lag mest sannsynlig vinner PL. Det er rett og slett flaut for engelsk fotball. Egentlig burde dem overlate tittelen til noen som fortjener den og som kan gjøre engelsk fotball stolt. Men etter det Scholes gjorde igår så regner jeg med at United ikke har noen ære igjen og vil kaste engelsk fotball ut i vannære.. Kanskje kan Liverpool redde engelsk ære, det eneste laget av de 3 med litt ryggrad..

8526059[/snapback]

Hehe! Godt at du kan spøke, det må jeg få påpeke! Hvis du setter deg ned og ser på statistikker for årets Premier League, så kanskje til og med du skjønner at Manchester United har vært overlegent best i år, så enkelt kan det faktisk være!

United er 18 poeng foran Liverpool i serien, det sier vel sitt, gjør det ikke?

Det oser misunnelse av innlegget ditt, det er ikke så vanskelig å se! Men jeg skjønner deg. Jeg hadde også mye heller villet lede Premier League med god margin når det gjenstår tre kamper, enn å kun være i Champions League-finalen! I tillegg må det nevnes at United spiller FA-Cup finale mot Chelsea 19. mai.

Så, jeg vet ikke helt jeg.....

Lenke til kommentar

Og så må det sies at jeg ikke er noen Liverpool fan da heller. Synes bare at Liverpool har mer hjerte enn United. Spiller for spiller så er sikkert ikke Liverpool bedre, da tenker jeg på den totale stallen, men "førsterekka" til Liverpool gruser United.. Eneste som er trist med Liverpool er at dem mangler en Drogba eller Rooney, eller for den saks skyld en Kakà. Liverpool er faktisk for tiden verdens beste når det kommer til organisering og lagmoral, mens Milan selvsagt er verdens beste lag, rett og slett fordi dem har de beste spillerne.. Med en Kakà og en Gattuso så hadde faktisk Liverpool vært det klart beste laget.

Jeg heier ikke på noen lag, er faktisk det man kan kalle nøytral, liker å se på laget som spiller best fotball, noe united ikke gjør. Syntes Arsenal var gode for noen år siden, men dem mangler litt.. Grunnen til at United er så elendig etter min mening er C.Ronaldo. Fyren ødelegger absolutt alt av initativ, får han ballen er angrepet ødelagt, da mener jeg angrepet som et kollektiv.. Det kan jo selvsagt hende han klarer å finte bort en eller annen middelmådig forvarer med overstegsfinter som en giraff.

Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er bra med ham, fyren har ikke verdens beste teknikk, ikke beste skuddbein, ikke fotballforståelse.. Greit nok, han er god, men å gå fra god til verdens beste, nope..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Og så må det sies at jeg ikke er noen Liverpool fan da heller. Synes bare at Liverpool har mer hjerte enn United. Spiller for spiller så er sikkert ikke Liverpool bedre, da tenker jeg på den totale stallen, men "førsterekka" til Liverpool gruser United.. Eneste som er trist med Liverpool er at dem mangler en Drogba eller Rooney, eller for den saks skyld en Kakà.  Liverpool er faktisk for tiden verdens beste når det kommer til organisering og lagmoral, mens Milan selvsagt er verdens beste lag, rett og slett fordi dem har de beste spillerne..  Med en Kakà og en Gattuso så hadde faktisk Liverpool vært det klart beste laget.

Jeg heier ikke på noen lag, er faktisk det man kan kalle nøytral, liker å se på laget som spiller best fotball, noe united ikke gjør.  Syntes Arsenal var gode for noen år siden, men dem mangler litt..  Grunnen til at United er så elendig etter min mening er C.Ronaldo. Fyren ødelegger absolutt alt av initativ, får han ballen er angrepet ødelagt, da mener jeg angrepet som et kollektiv.. Det kan jo selvsagt hende han klarer å finte bort en eller annen middelmådig forvarer med overstegsfinter som en giraff.

Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er bra med ham, fyren har ikke verdens beste teknikk, ikke beste skuddbein, ikke fotballforståelse..  Greit nok, han er god, men å gå fra god til verdens beste, nope..

8526438[/snapback]

Ser at du er utrolig missunelig...

Grunnen til at United har vært gode i år, en av grunnene er Ronaldo.

Og vis Ronaldo er så elendig som du sier, hvorfor i huleste fikk han 2 priser for en/to uker siden?

Tror dem som gir prisen til han har en del mer peiling, en det du har i hue og greie på fotball.

Jeg kan innrømme Ronaldo var dårlig i går, men han ellers i år har han vært god og stabil.

Jeg tror du kan begynne å klappe munnen din igjen, siden det du skriver er rent bullshit.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Og så må det sies at jeg ikke er noen Liverpool fan da heller. Synes bare at Liverpool har mer hjerte enn United. Spiller for spiller så er sikkert ikke Liverpool bedre, da tenker jeg på den totale stallen, men "førsterekka" til Liverpool gruser United.. Eneste som er trist med Liverpool er at dem mangler en Drogba eller Rooney, eller for den saks skyld en Kakà.  Liverpool er faktisk for tiden verdens beste når det kommer til organisering og lagmoral, mens Milan selvsagt er verdens beste lag, rett og slett fordi dem har de beste spillerne..  Med en Kakà og en Gattuso så hadde faktisk Liverpool vært det klart beste laget.

Du følger ikke mye med på fotball utenom Champions League? Både Milan og Liverpool som du her hauser opp til være eller kunne være "verdens beste" lag ligger på 3. plass i sine respektive ligaer. Et hav bak nummer 1 og 2, så med andre ord er det ihvertfall 4 lag her i verden som har vært bedre uke etter uke. Selvfølgelig har Milan og Liverpool vært gode i enkelt matcher, men de fleste de har møtt har kjempet på flere fronter og kan ikke ha tatt seg den friheten å hvile nøkkelspillere mellom Champions League kampene.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...