ErlendRU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det gjør også Barcelona, Real Madrid og Milan. 8524791[/snapback] Øyet som ser. Jeg mener at ingen fotball er som den Engelske på sitt beste. 8524820[/snapback] Det er jeg enig i, men synes det må sies at f.eks Barca og Milan på sitt beste (som i dag) ikke er så aller verst altså. Edit: Når Unitedfansen (generalisering!! omg!) gjentatte ganger i det siste her har sagt at de håper Liverpool går videre fordi da blir det lettere for United i finalen, synes jeg nesten jeg har min fulle rett til og slå tilbake med akkurat det argumentet til United (generalisering? ) når de faktisk ikke greier å komme seg til finalen (noe Liverpool gjorde). Ikke mitt problem at de tar seg så nær av det og blir så provosert av det. Endret 2. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) En verdig motstander å tape for, håper inderlig de viser anti-fotballen til Liverpool, hvor skapet skal stå.8524237[/snapback] Når du skriver slikt, så kan du ikke be meg slette andres innlegg som er i samme sjanger. 8524270[/snapback] Det jeg skriver er fakta. Kan ikke sammenlignes engang. Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball? Nei faen heller, at du i det hele tatt kan sammenligne det innlegget med mitt i manutd-tråden, der jeg var forbanna på en som generaliserer som faen er helt utrolig. 8524331[/snapback] Hey sailerboy, nå roer du deg litt her. Liverpool spiller til tider ofte bedre enn Milan og er et _like_ godt lag spillmessig. "Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?" -hæ?! Du kødder nå sant? At Liverpool vant forrige gang de spilte mot Milan var IKKE flaks, og at de vinner igjen er ikke umulig. Du har ikke tellinga på hvor mange som mente og var sikker på at Milan vant forrige gang de to laga var finalister? Jo, det var en del.. Menmen, er ikke ekspert på å diskutere fotball, men kan iallefall diskutere at det er flere enn du tror som synest Liverpool spiller underholdende fotball. Litt offtopic, men _må_ bare poste dette. Fikk det fra en msn kontakt: Sønn til far: Går det an å få barn viss du puler i raua? Far: Ja sefølgelig sønn! Hvordan ellers tror du Manchester United supportere blir til? ikke klikk berserk nå da.. 8524685[/snapback] Har ikke nevnt noe om flaks. Jeg bare svarer tilbake på det pisset jeg får av noen av dine medsupportere. Jeg syntes ikke Liverpool er et underholdene lag, og ingen jeg kjenner syntes det heller. Grunnen til at jeg ble sinna i første omgang er at enkelte av dine medsupportere generaliserer i manutd-tråden. 8524709[/snapback] OK. Ingen du kjenner syntes det? Og det skal jeg av en eller annen grunn tru på? Beklager, nei. Haha ErlenRU.. Men er jo ganske enig med Nightkeeper når det gjelder å generalisere i Manutd-tråden. Ikke bra Endret 2. mai 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det gjør også Barcelona, Real Madrid og Milan. Øyet som ser. Jeg mener at ingen fotball er som den Engelske på sitt beste. Det er jeg enig i, men synes det må sies at f.eks Barca og Milan på sitt beste (som i dag) ikke er så aller verst altså. Så du mener Barca og Milan stiller seg under den engelske ligaen ved å si det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Då var eit møkkalag ute. Totalt overkjørt av eit Milan i storform. Dette kan bli ein kjempekamp, trur Milan er sugne på å revansjere 2005, med Kaká og co i toppform håpar eg at trofeét går til Italia. Det var deilig å sjå Gattuso i dag, full i fart som alltid, inspirerande for laget og gjer 120% i alle taklingar. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Milan om et par år skal bli spennende å se Laget er hvertfall fortjente finalister i år, uten tvil! Totalt sett over to kamper mot United var de det beste laget og siden dette var semifinale, sier det seg selv at de fortjente en plass i finalen! Gratulerer! Skal bli spennende å se hvordan de spiller mot Liverpool Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tuller ikke, men man kan si at Liverpool spiller smart fotball, hvertfall i cuper. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Liverpool i Premier League kontra Champions League er jo nesten to forskjellige lag. Rart, men det stemmer overraskende bra! De har fortjent den andre finaleplassen på måten de har spilt i årets CL! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Klarer liksom ikke å motivere oss like bra i pl som i cl og stabiliteten er jo så som så.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Milan om et par år skal bli spennende å se Jepp, det skal bli spennende å se når de får høstet frem nye talenter som er ute og går i det Italienske, landstrakte land. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I år rota vel Liverpool det bort først og fremst i seriestarten. Utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Herregud, for et lag Milan er. I førsteomgangen reduserte de nærmest Manchester United til et bedriftslag. "Rino" Gattuso er min desiderte favorittspiller sammen med John Terry. Dette kan bli en veldig underholdende andreomgang. Takk Lars, vise ord fra deg. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Merkelig hvordan Liverpool endrer seg når de er i Europa, plutselig spiller de bra fotball og så lenge de ikke spiller mot engelske lag er det sjelden noe å utsette på angrepsfotballen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var så herlig å se Gattuso tenne på alle pluggene etter en usportslig episode fra blant annet Scholes. "Rino" er en mann blant menn. Jeg skulle ønske han spilte for RBK. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var så herlig å se Gattuso tenne på alle pluggene etter en usportslig episode fra blant annet Scholes og Kaka*. "Rino" er en mann blant menn. Jeg skulle ønske han spilte for RBK. 8524998[/snapback] Fixed. Men han er en fantastisk spiller ja, synd han ikke spiller i Premier League. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var så herlig å se Gattuso tenne på alle pluggene etter en usportslig episode fra blant annet Scholes. C. Ronaldo hadde ikke sjanse i kveld. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var så herlig å se Gattuso tenne på alle pluggene etter en usportslig episode fra blant annet Scholes. "Rino" er en mann blant menn. Jeg skulle ønske han spilte for RBK. 8524998[/snapback] Haha, jeg bare elsker han. Gir alt, vinner alt og ser gæren ut. Også de uttrykkene han har i ansiktet noen ganger :!: Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var så herlig å se Gattuso tenne på alle pluggene etter en usportslig episode fra blant annet Scholes. "Rino" er en mann blant menn. Jeg skulle ønske han spilte for RBK. 8524998[/snapback] Ganske utrolig at du velger å dra frem Scholes i denne sammenhengen! Det å ikke spille tilbake ballen i dén situasjonen, var helt riktig etter min mening! Ballen skulle for det første aldri vært spilt ut pga. krampe, og for det andre, er det helt riktig etter min mening å ikke spille ballen tilbake til Milan når Kaka er klar igjen! Men for all del, Gattuso er en fighter til de grader, én av mine favorittspillere også! Men det forundrer meg fortsatt at han kun fikk ett gult kort gjennom kampen... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ulempen med Gattuso er at han ikke er kreativ nok med ballen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tja, mye mulig, men han tar igjen utrolig mye på fighteregenskapene sine! Skjønner godt at Fergie har vært ute etter ham, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg