Gå til innhold

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Da blir det United-Livepool i finalen da.

Og United tar Cl-finalen.

8517967[/snapback]

Herlig å sjå at Milan klappar igjen kjeften på sjølvsikre ManUtd-fans som denne.

8524000[/snapback]

Du kan klappe kjeften din.

All ære til Milan for den kampen idag.

Men ingen kamper i CL kan bli større en United-Roma kampen. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste det, milan viste hvem som var best! Men ble litt redd når dem dabbet av etter ca 60 min spilt. Så ut som dem var veldig slitne da.

Blir en spennende finale hvis Lpool spilte som dem gjorde igår, jeg er langt ifra en fan av Lpool og spillemåten demmes. Kampen igår så svelga jeg faktisk æra og erkjente at dem spilte meget bra og fortjente å gå videre selv om jeg ikke håpet det.

Skal også legge til at jeg synes det er bra at Milan vant så vi ikke får hel engelsk oppgjør, synes det blir lite europacup-finale av det!

Lenke til kommentar

8517967[/snapback]

Herlig å sjå at Milan klappar igjen kjeften på sjølvsikre ManUtd-fans som denne.

8524000[/snapback]

8524039[/snapback]

For Guds skyld! Kan dere være så snille å holde kjeft om den kampen? Den var ikke så bra som dere skal ha det til, det bevistes kansje i dag, når Manu møter på et lag som ikke er veldig mye bedre enn Roma og ble rett og slett rundspilt. Dere skryter laget deres ufortjent opp i skyene, synes nå jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Milan skulle aldri ha vært med  i denne CL-cupen egentlig så...

8524211[/snapback]

Ikke Roma heller.

Lenke til kommentar

Grattis til Milan, flott lag, et lag jeg respekterer, faen så mange knallspillere, Gattuso, Pirlo, Kaka osv. En verdig motstander å tape for, håper inderlig de viser anti-fotballen til Liverpool, hvor skapet skal stå.

White: Roma har hvertfall ikke korrupsjonsanklager på seg.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

8517967[/snapback]

8524000[/snapback]

8524039[/snapback]

For Guds skyld! Kan dere være så snille å holde kjeft om den kampen? Den var ikke så bra som dere skal ha det til, det bevistes kansje i dag, når Manu møter på et lag som ikke er veldig mye bedre enn Roma og ble rett og slett rundspilt. Dere skryter laget deres ufortjent opp i skyene, synes nå jeg...

8524187[/snapback]

De må få trøste seg med noe...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En verdig motstander å tape for, håper inderlig de viser anti-fotballen til Liverpool, hvor skapet skal stå.

8524237[/snapback]

Når du skriver slikt, så kan du ikke be meg slette andres innlegg som er i samme sjanger.

Lenke til kommentar

Var sterkt imot at italienske lag skulle få spille i CL i år jeg og. Men hvor idiotisk er det ikke å dra det fram nå? Var en diskusjon før sesongen, men det kan da ikke brukes som unnskyldning når man ryker i semifinalen etter en dårlig prestasjon.

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar
En verdig motstander å tape for, håper inderlig de viser anti-fotballen til Liverpool, hvor skapet skal stå.

8524237[/snapback]

Når du skriver slikt, så kan du ikke be meg slette andres innlegg som er i samme sjanger.

8524270[/snapback]

Det jeg skriver er fakta. Kan ikke sammenlignes engang. Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?

Nei faen heller, at du i det hele tatt kan sammenligne det innlegget med mitt i manutd-tråden, der jeg var forbanna på en som generaliserer som faen er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det jeg skriver er fakta. Kan ikke sammenlignes engang. Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?

8524331[/snapback]

En av verdens største fanskarer?

Lenke til kommentar

8524331[/snapback]

8524428[/snapback]

Og som fanskarer generelt er alt de bryr seg om at laget deres vinner, ikke hvordan. Men skjønner hvor du vil hen

Lenke til kommentar

8524331[/snapback]

8524428[/snapback]

Da er dette isåfall også den minst objektive.

ALLE, ja samtlige av kompisene mine som holder med Liverpool sliter seg i håret når de ser fotballen Liverpool spiller i ligaen til tider. Jeg nevner kampen mot Aston Villa som skrekkeksempel, en så kjedelig kamp har jeg aldri sett noe topplag spille noensinne i Premier League.

Lenke til kommentar

Synes Liverpool var ganske så underholdende i går, og da skal det også tas med at Gerrard var ganske så usynlig på offensiven. Og de viste jo førsteklasses angrepsfotball mot Barcelona, så de er helt klart et lag som kan spille nydelig fotball.

Likevel tror jeg det blir italiensk CL-seier i år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...