fakey Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det er bestemt ja. United er hjemmelag i en evt. finale, og får velge drakt. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Okei. Da er jo det greit, tror nok United kommer til å velge den karismatiske røde drakten vår Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jepp stemmer det med draktene. Stemmer det med Liverpools tidligere finaler også. Et dårlig omèn at Milan får velge drakter Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Den dagen drakter avgjør kamper skal jeg spise sokkene mine.. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Den dagen drakter avgjør kamper skal jeg spise sokkene mine.. 8521752[/snapback] Dele? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jadda, Gattuso skal være klar for kveldens kamp hvis det går etter planen og skal spille med injeksjoner i foten for å fjerne smertene. Dette gjorde jo Henry i en kamp i høst, så får vi se hvordan det går, kan jo gjøre det vondt værre. Trolig Milans lag i kveld: Dida, Oddo, Nesta, Kaladze, Jankulovski, Pirlo, Gattuso, Ambrosini, Kaká, Seedorf, Inzaghi. Med forbehold om endringer i forsvaret (Bonera, Kaladze) og midtbanen. Maldini fortsatt skadet. Endret 2. mai 2007 av Onyx Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det Wh1te vil ha frem er vell at liverpool faktisk var best i semifinalen. Skjønner godt at dere chel$ea fans er bittre, men, Når liverpool var best sammenlagt i 2 kamper, så vinner de som regel, og det var veldig fortjent. 8517339[/snapback] du kan vel ikke helt ærlig mene at lfc var bedre enn chelsea på stamford brigde?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det Wh1te vil ha frem er vell at liverpool faktisk var best i semifinalen. Skjønner godt at dere chel$ea fans er bittre, men, Når liverpool var best sammenlagt i 2 kamper, så vinner de som regel, og det var veldig fortjent. 8517339[/snapback] du kan vel ikke helt ærlig mene at lfc var bedre enn chelsea på stamford brigde?? 8521802[/snapback] I CL er det best av to som gjelder, så selv om Chelsea var bedre hjemme, så var de ikke gode nok. Det var vi. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Da Milan - Liverpool spilte finale i 2005 var Milan "hjemmelag" og skulle normalt spilt i sine hjemmedrakter, men de valgte å spille i bortedraktene fordi de hadde oppnådd best resultater med disse i tidligere cupfinaler. Tror kanskje de ikke er like overbevist om dette denne gangen... :!: Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hører allerede etter 20 min at Drillo ikke er upartisk i denne kampen heller. Artig type, og en utrolig fotballtrener, men hans evige glorifisering av engelsk fotball begynner å bevege seg over i det kvalmende... Jaja, heia Milan! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Herregud, for et lag Milan er. I førsteomgangen reduserte de nærmest Manchester United til et bedriftslag. "Rino" Gattuso er min desiderte favorittspiller sammen med John Terry. Dette kan bli en veldig underholdende andreomgang. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det er rett og slett en fornøyelse å se laget fra de britiske øyene bli rundspilt så til de grader. Jeg elsker Clarence og Gattuso! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det er rett og slett en fornøyelse å se laget fra de britiske øyene bli rundspilt så til de grader. Jeg elsker Clarence og Gattuso! 8523266[/snapback] Og jeg elsker Pirlo, det nærmeste jeg kommer til en favorittspiller, synd han spiller på Milan. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Synd han blåste det ene frisparket langt opp på tribunen også. Jeg hadde håpet på en klassisk Pirlo à la . Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Den dagen drakter avgjør kamper skal jeg spise sokkene mine.. 8521752[/snapback] Dele? 8521769[/snapback] Bynne å spise snart? *skylde på drakter* Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Faen jævla Milan, drøyer tida som helvette og greier kun å klage på dommern. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Faen jævla Milan, drøyer tida som helvette og greier kun å klage på dommern. 8523866[/snapback] Det gjorde de med full rett etter den usportslige handlingen til Scholes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 I år vinner Milan Champions League, det er jeg nesten helt sikker på. Liverpool kommer definitivt til kort mot det laget vi så i kveld. Jeg er imponert, årets kanskje mest imponerende seier i Champions League. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Da blir det United-Livepool i finalen da.Og United tar Cl-finalen. 8517967[/snapback] Herlig å sjå at Milan klappar igjen kjeften på sjølvsikre ManUtd-fans som denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 I år vinner Milan Champions League, det er jeg nesten helt sikker på. Liverpool kommer definitivt til kort mot det laget vi så i kveld. Jeg er imponert, årets kanskje mest imponerende seier i Champions League. 8523963[/snapback] Jeg vil rangere Uniteds lekestue mot Roma hakket over. Toppkampen blir selvsagt når vi tar Milan i finalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg