Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, Gattuso skal være klar for kveldens kamp hvis det går etter planen og skal spille med injeksjoner i foten for å fjerne smertene. Dette gjorde jo Henry i en kamp i høst, så får vi se hvordan det går, kan jo gjøre det vondt værre.

Trolig Milans lag i kveld:

Dida, Oddo, Nesta, Kaladze, Jankulovski, Pirlo, Gattuso, Ambrosini, Kaká, Seedorf, Inzaghi.

Med forbehold om endringer i forsvaret (Bonera, Kaladze) og midtbanen. Maldini fortsatt skadet.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Det Wh1te vil ha frem er vell at liverpool faktisk var best i semifinalen.

Skjønner godt at dere chel$ea fans er bittre, men, Når liverpool var best sammenlagt i 2 kamper, så vinner de som regel, og det var veldig fortjent.

8517339[/snapback]

du kan vel ikke helt ærlig mene at lfc var bedre enn chelsea på stamford brigde??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det Wh1te vil ha frem er vell at liverpool faktisk var best i semifinalen.

Skjønner godt at dere chel$ea fans er bittre, men, Når liverpool var best sammenlagt i 2 kamper, så vinner de som regel, og det var veldig fortjent.

8517339[/snapback]

du kan vel ikke helt ærlig mene at lfc var bedre enn chelsea på stamford brigde??

8521802[/snapback]

I CL er det best av to som gjelder, så selv om Chelsea var bedre hjemme, så var de ikke gode nok. Det var vi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I år vinner Milan Champions League, det er jeg nesten helt sikker på. Liverpool kommer definitivt til kort mot det laget vi så i kveld. Jeg er imponert, årets kanskje mest imponerende seier i Champions League.

8523963[/snapback]

Jeg vil rangere Uniteds lekestue mot Roma hakket over. Toppkampen blir selvsagt når vi tar Milan i finalen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...