Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Fortjent mål til Chelsea. Styrer store deler av første omgang.

8472044[/snapback]

Sånn går det når man bruker Gerrard som ving, og lar Zenden spille....

8472198[/snapback]

Gerrard var jo ein av banens beste spelar... Var jo han som stod bak alt av liverpool's offansivt spel!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gerrard var jo ein av banens beste spelar... Var jo han som stod bak alt av liverpool's offansivt spel!!

8475616[/snapback]

Ja det sier jo alt om hvor dårlig Liverpool var offensivt igår. For å nevne det fra en annen vinkel så visste(så) jeg ikke John Terry spilte for det hadde gått 80 min elns og det var det siste jeg la merke til av han også. Kampen var som på forhånd tippet fra min side kjedelig og sjansefattig.

Lenke til kommentar

8475616[/snapback]

Ja det sier jo alt om hvor dårlig Liverpool var offensivt igår. For å nevne det fra en annen vinkel så visste(så) jeg ikke John Terry spilte for det hadde gått 80 min elns og det var det siste jeg la merke til av han også. Kampen var som på forhånd tippet fra min side kjedelig og sjansefattig.

8475914[/snapback]

skuffandes kamp....

blir kjekt å sjå returoppgjøret, den trur eg blir eit par hakk meir spicy. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg på min side synes det var en veldig bra kamp. Intenst, masse jobbing og en herlig nerve i 90 minutter.

8476580[/snapback]

seriøst??

liverpool hadde vel egentlig berre ein god sjanse, masse passninger på lita flate. Dårlig iniativ. Dårlig kamp, men vist du er chealse fan, so har du litt meir å glede deg over :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hadde uttellingsprosenten vært bedre så hadde ingen klaget over en "kjedelig" kamp.

8476643[/snapback]

Det e jo en selfølge da :p

jeje, syns det var so teit å høyre på ''the special one'' før kampen.

Går ut og beskylda oss benitez for å prøve å få drogba til å tackle!! patetisk.. :ohmy:

Lenke til kommentar

Liverpool - Chelsea. Vanskelig det der, vet ikke helt hvem jeg unner seieren, men United - Chelsea i finalen hadde jo vært ubeskrivelig gøy. United og Chelsea hadde kjempet om seirene i både Premier League, FA Cupen og Champions League, tror det kunne blitt utrolig morsomt!

Lenke til kommentar
Haha! Så de spiller ikke i kveld? Trodde det var i kveld, det får være så. :)

Nei her er det ikke rom for feil, flame on!

Jeg har ikke sett på noen kilder i løpet av dagen, og siden de to spilte på tirsdag i forrige uke, så antokk jeg at de skulle spille i dag, på tirsdag.

Lenke til kommentar
Haha! Så de spiller ikke i kveld? Trodde det var i kveld, det får være så. :)

Nei her er det ikke rom for feil, flame on!

Jeg har ikke sett på noen kilder i løpet av dagen, og siden de to spilte på tirsdag i forrige uke, så antokk jeg at de skulle spille i dag, på tirsdag.

8514360[/snapback]

Obs obs, ironi :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...