Gå til innhold

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Rino Gattuso suffered a knock to the sole of his foot and left the field due to the pain. However, things are looking optimistic in regards to his condition and for his recovery for Milan-Manchester. He should be there for the return leg at the San Siro. Paolo Maldini’s situation will be evaluated. Patrice Evra will not be able to play because he received a second yellow card tonight and will be suspended for the second leg."

Flotte greier. Vi trenger Rino i Milano. Regner med at Paolo ogsaa er frisk til den tid.

Lenke til kommentar

Min vurdering av neste kamp er enkel og grei:

Spiller Milan som i første omgang vinner dem, spiller dem som i andre omgang ryker dem ut.

Håper også Gila blir bytta ut med Pippo, selv om det blir blåst av litt fler offsides i løpet av kampen. :tease:

Om kampen ikveld så tipper jeg det blir 0-0 eller 1-1, blir en kjedelig kamp med 2 avventende lag tror jeg.

Lenke til kommentar
Scum vs scum 1-0!  ;)

8472867[/snapback]

Spar meg, husk vi har fredeles det høyestsyngende publikumet...

8472871[/snapback]

Haha, bombe at den der skulle komme. Samme argumentet hver eneste gang, uansett hva. Kjipern at vårt publikum sang ut deres på Anfield :love:

Lenke til kommentar
Når sang Scumfansen ut LFC-fansen på Anfield? Tror nok du har drømt!  :roll:

8473192[/snapback]

Det virket meget suspekt ja..

8473227[/snapback]

Ikke engang når O'shea gållet på overtid klare scumfansen å overdøye våre..

8473257[/snapback]

Faen så tøffe dere er. Scum her, og scum der.

Red Army er Englands beste bortesupportere, og The Kop har vært dårlig iår. Hvertfall på trøtte hjemmekamper.

Lenke til kommentar
Red Army er Englands beste bortesupportere, og The Kop har vært dårlig iår. Hvertfall på trøtte hjemmekamper.

8473426[/snapback]

Skal være enig i at The Kop har vært slappe på de slappe hjemmekampene mot feks. Boro. Men i storkampene som mot Arsenal, Chelsea, og United samt CL har de vært strålende, og det blir for dumt å prøve å si at United fansen overdøvet The Kop...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...