Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

tvilbart

8360890[/snapback]

Tvilbart faktisk. Ja, si meg da, hvilket lag kunne slått United slik de spilte igår?

'pool?

8361002[/snapback]

Hmm.. 2sek. Barcelona, Real Madrid, Chelsea, AC Milan, Inter, Bayern München og Liverpool. Dette for å nevne noen...

8361097[/snapback]

Idiot, ingen lag i verden ville slått Man United som de ville spilt igår. Si meg hvordan lag som allerede er slått ut av turneringen ville klart det da jeg antar at Roma er et bedre lag en disse. Selvom lag som Real og Barca har mange indiviualister.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu og Prebo må vist ha det inn med teskje.

Har aldri sakt at gårsdagens kamp ikke var en god prestasjon!

Få inne dette med et titals teskjeer du som er så stor i kjæften

8363550[/snapback]

Stor ikjeften? Det er du som sa at en 7-1 mot Roma i CL-kvarten ikke skremmer noen.

8363638[/snapback]

Ja, jeg sa at EN storkamp ikke skremmer noen, men at det var en meget god prestasjon som skal bli vanskelig å kopiere skal jeg ikke si noe på

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

8363550[/snapback]

Stor ikjeften? Det er du som sa at en 7-1 mot Roma i CL-kvarten ikke skremmer noen.

8363638[/snapback]

Ja, jeg sa at EN storkamp ikke skremmer noen, men at det var en meget god prestasjon som skal bli vanskelig å kopiere skal jeg ikke si noe på

8363659[/snapback]

Du er lur du, tror ikke du dette sender et varsku gjennom fotball-europa eller? Alt annet er idioti. United setter seg i respekt ved et resultat som dette.

Lenke til kommentar
Hah, snakk om aa virkelig knuse et lag!

Milan tar pokalen hjem nok en gang, og Kaptein Maldini faar loefte troféet en siste gang!

8363676[/snapback]

Les innlegget mitt på forrige side du din premieklovn over alle klovner. Skam deg over deg selv...

8363717[/snapback]

Er jeg både klovn og mentalt tilbakestående? Tror du burde holde deg til en av dem.

Kan ikke skamme meg på en kveld som dette. Ut med tyskersvina, og semi på de vakre italienerne.

Lenke til kommentar

8363550[/snapback]

8363638[/snapback]

8363659[/snapback]

Du er lur du, tror ikke du dette sender et varsku gjennom fotball-europa eller? Alt annet er idioti. United setter seg i respekt ved et resultat som dette.

8363815[/snapback]

Så United hadde ikke respekt fra før? Kan ikke legge seg ned og skjelve bare fordi alt stemte på en god dag, det hadde vært idioti det. Hadde de fosset frem gjennom hele turneringen så kunne vi snakket. Men jeg får tro hva jeg vil, så for du tro det du vil. Hvem som er lur eller ikke kan du godt få lov til å gruble på resten av kvelden.

Lenke til kommentar

Skal jo bli spennende med Milan, tror Ronaldo kan parkere den bakre firer'n med det aldrene mannskapet de har. Høyt tempo kan bli en nøkkel i den kampen der, samt få Gattuso ut av kampen.

8363550[/snapback]

8363638[/snapback]

8363659[/snapback]

8363815[/snapback]

Så United hadde ikke respekt fra før? Kan ikke legge seg ned og skjelve bare fordi alt stemte på en god dag, det hadde vært idioti det. Hadde de fosset frem gjennom hele turneringen så kunne vi snakket. Men jeg får tro hva jeg vil, så for du tro det du vil. Hvem som er lur eller ikke kan du godt få lov til å gruble på resten av kvelden.

8363945[/snapback]

Du som er Liverscum supporter kan dra tilbake til din egen tråd istedet for gjøre den beste tråden av de alle utrivelig. nek. ork med kverrulering her

Endret av brutti
Lenke til kommentar
En storseier skremmer ingen, og det er langt ifra nok til å kunne kalle seg verdens beste lag..

8361302[/snapback]

Nå vet jo ikke jeg om du har hørt om Roma og Totti før, eller i det hele tatt sett vet at de slo Lyon ut? Eller hvilken stjernespillere som spiller der og hva det laget er kapabel til både defensivt og offensivt? Eller at i de hele tatt spiller i Serie-a og innehar en enorm rutine med erfaring fra storkamper i både VM/EM og Serie-A over flere år?

Å slå et lag 7-1 er en stor prestasjon uansett lag, å slå et italiensk lag 7-1 er en STOR prestasjon. Å slå Roma 7-1 er en ENORM prestasjon i dagens fotball. Å dette ble gjort med spillere som Scholes, Vidic, Saha og Neville ute. Tror nok dette skremmer de fleste. Å nå spiller de CL-semi og kom seg dit uten og storspille en eneste kamp med unntak av igår hvor du selv så hva de kan, å de leder for øyeblikket ligaen i verdens beste seriesystem. Hvordan andre kriterier skal du gå etter? Om det er Chelsea eller United som er verdens beste får være opp de til som bryr seg og bedømme. Er hvertfall ikke Lfc som er verdens beste, dette kan jeg si med stor sikkerhet selv om de skulle vinne en cup.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...