Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
tvilbart

8360890[/snapback]

Tvilbart faktisk. Ja, si meg da, hvilket lag kunne slått United slik de spilte igår?

'pool?

8361002[/snapback]

 

Hmm.. 2sek. Barcelona, Real Madrid, Chelsea, AC Milan, Inter, Bayern München og Liverpool. Dette for å nevne noen...

8361097[/snapback]

 

 

 

Jah, kanskje RBK også? men d var usæriøst da :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hmm.. 2sek. Barcelona, Real Madrid, Chelsea, AC Milan, Inter, Bayern München og Liverpool. Dette for å nevne noen...

8361097[/snapback]

Ha ha? Jaja, hvis du tror det så.

8361167[/snapback]

 

 

Å fdu mener det blir fordomt å nevne disse laga?

 

get over youreself.... jesus.

 

greit, dere vant, bra seier mot et dårlig Roma lag, er ikke verdens beste fordi, sorry ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Slik vi spilte igår, så tror jeg det kvalifiserer til verdens beste jo.

8361242[/snapback]

 

 

bra for deg, men men

kan ikke si meg enig jeg da ;)

 

8361263[/snapback]

Lenke til kommentar

Hmm.. 2sek. Barcelona, Real Madrid, Chelsea, AC Milan, Inter, Bayern München og Liverpool. Dette for å nevne noen...

Ha ha? Jaja, hvis du tror det så.

Teggy, synes den der var litt drøy.

 

Såklart ville de nevnte lagene der slå gårsdagens Roma-lag med flere mål, og det med glans også. Ikke kom her å si at de nevnte lagene ikke kan spille minst like bra på en god dag som det Manchester United gjorde i går. For ikke å snakke om stjernegalleriet til Inter (som desverre fungerte dårlig).

 

Edit: Ser at du mente om å slå United-laget i går. Uansett, svarer på mitt argument på forrige side.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
han er jo bare 17 år, vet ikke bedre stakkar :p

8361683[/snapback]

Du må være så grei å ikke komme med slike kommentarer, da man skulle tro du såvidt har starta på u.skolen, av flere grunner.

 

Jeg synes fortsatt at 1. plass i PL(enn så lenge), semifinale i FA-cupen og semi i CL, kombinert med den nytelsen kampen igår var, gjør meg rimelig rustet til å si at United nok er det beste laget i verden. Såklart, jeg er Unitedfan, og skjønner at dere ikke vil innrømme det eller whatever, men slik jeg ser det er vi det beste laget i verden.

 

danielzu: leste jeg feil når jeg så at du var russ i år, og født i '86?

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
han er jo bare 17 år, vet ikke bedre stakkar :p

8361683[/snapback]

Du må være så grei å ikke komme med slike kommentarer, da man skulle tro du såvidt har starta på u.skolen, av flere grunner.

 

Jeg synes fortsatt at 1. plass i PL(enn så lenge), semifinale i FA-cupen og semi i CL, kombinert med den nytelsen kampen igår var, gjør meg rimelig rustet til å si at United nok er det beste laget i verden. Såklart, jeg er Unitedfan, og skjønner at dere ikke vil innrømme det eller whatever, men slik jeg ser det er vi det beste laget i verden.

 

danielzu: leste jeg feil når jeg så at du var russ i år, og født i '86?

8361751[/snapback]

 

Chelsea ligge på 2. plass i ligaen, bare 3 poeng bak United. De har allerede vunnet Ligacup'n, og er med i FA og CL. Like mye verdens beste lag de da

Lenke til kommentar

Er det snakk om hvem som kunne slått Roma slik de spilte i går eller United slik de spilte i går? Hvis sistnevnte, så tviler jeg veldig sterkt. Slik United spilte i går skal det godt gjøres å slå dem. Og når det gjelder verdens beste lag, hvem er det dere mener er bedre enn United i dette øyeblikk?

 

EDIT: Prebo: Hvis du hadde tatt deg tid til å se kamper i år, så ville du sett, at det faktisk en større prestasjon å vinne kamper og spille vakker fotball, enn kjedelig fotball og 1-0 seier i hver eneste kamp.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
EDIT: Prebo: Hvis du hadde tatt deg tid til å se kamper i år, så ville du sett, at det faktisk en større prestasjon å vinne kamper og spille vakker fotball, enn kjedelig fotball og 1-0 seier i hver eneste kamp.

8361839[/snapback]

 

Jeg har nok med å se mitt lag. Sa heller ikke at Chelsea er bedre/dårligere enn United.. United har spillt sine dårlige og kjedlige kamper de og

 

Men jeg gidder ikke å krangle over hvem som er bedre enn hvem om hvem som er best..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Vi har iallfall verdens beste supportere :!: Synging for full hals i hele omgang, og det ser ikke ut til at det sal gi seg, selv om kampen ikke er det helt store

 

Supportere som viser respekt ved å bue ut dommeren for et altfor strengt rødt kort til PSV 18 årige debutant

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Spiller mot verdens beste lag.

Nå mener jeg faktisk at hvilket som helst lag kunne slått gårsdagens Roma-lag.

 

Edit: Og det gjerne 5-0.

8360641[/snapback]

 

bull...shit

 

Slik vi spilte igår, så tror jeg det kvalifiserer til verdens beste jo.

8361242[/snapback]

 

 

bra for deg, men men

8361263[/snapback]

 

7-1, i en fuckings kvartfinale i CL, mot Roma, en av Italias største klubber, med spillere som Chivu, Mexes, Panucci, De Rossi, Mancini og Totti på laget. Det er faktisk en større prestasjonen enn noen faktisk er i stand til å forstå.

 

Danielzu og Prebo må vist ha det inn med teskje.

 

Vel, du ser jo hvem som rundspiller Bayern. ;)

8362155[/snapback]

 

33 poeng bak Inter, nuff said.

Lenke til kommentar
Vel, du ser jo hvem som rundspiller Bayern. ;)

8362155[/snapback]

 

Ja, Bayern ble jammen rundspilt. Jeg skal la være å kalle deg stygge ting, da jeg regner med du er kraftig mentalt tilbakestående.

Angående kampen, Milan er gode i 1. omgang, kansje til og med hakket bedre enn Bayern, og de scorer på to av sine veldig få sjangser. I andre omgang må Milan ha hatt samtlige verdensreligioners helgener i bakryggen, for maken til flaks har jeg aldri sett før! Så godt som halve omgangen ble spilt i Milans 16 meter, og du bør være født "freak of nature" får å klare å telle Bayerns sjangser på fingrene. At ikke Bayern scorte var ikke annet enn et mirakel, toppet med litt for lite besluttsomhet...

Men men, nå håper jeg på at Manu spiller mot Milan som de gjorde mot Roma, og udmyker det ekle klyselaget en gang for alle! Så får heller Ballack gjøre jobben for Chelsea i finalen, og gjøre meg glad igjen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...