Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til onsdag har TV3 bestemt seg for å vise PSV-Liverpool som hovedkamp, i stedetfor den meget spennende Bayern-Milan kampen. Jeg har selv sendt mail til "[email protected]" og bedt om å bytte kamper, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. ;)

8329486[/snapback]

 

Faenmeg skandale av TV3, noe av det verste jeg har vært borti.

 

I 8-delsfinalen ble Bayern - Real vist, fremfor United-Lille, helt forståelig. Liverpool er allerede videre, og Bayern - Milan er en thriller.

Lenke til kommentar
Til onsdag har TV3 bestemt seg for å vise PSV-Liverpool som hovedkamp, i stedetfor den meget spennende Bayern-Milan kampen. Jeg har selv sendt mail til "[email protected]" og bedt om å bytte kamper, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. ;)

8329486[/snapback]

 

Faenmeg skandale av TV3, noe av det verste jeg har vært borti.

 

I 8-delsfinalen ble Bayern - Real vist, fremfor United-Lille, helt forståelig. Liverpool er allerede videre, og Bayern - Milan er en thriller.

8329512[/snapback]

Kan være enig at Bayern - Milan kanskje er mer interessant, men dette går da ikke på om Liverpool er videre eller ikke. Disse kampene er jo blitt bestemt for lenge siden.

Lenke til kommentar
Til onsdag har TV3 bestemt seg for å vise PSV-Liverpool som hovedkamp, i stedetfor den meget spennende Bayern-Milan kampen. Jeg har selv sendt mail til "[email protected]" og bedt om å bytte kamper, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. ;)

8329486[/snapback]

 

Faenmeg skandale av TV3, noe av det verste jeg har vært borti.

 

I 8-delsfinalen ble Bayern - Real vist, fremfor United-Lille, helt forståelig. Liverpool er allerede videre, og Bayern - Milan er en thriller.

8329512[/snapback]

Kan være enig at Bayern - Milan kanskje er mer interessant, men dette går da ikke på om Liverpool er videre eller ikke. Disse kampene er jo blitt bestemt for lenge siden.

8329662[/snapback]

 

2.match i 8-dels var Bayern - Real, så det går lett ann å skifte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Men jeg tror det er ytterst få lag som kunne slått gårsdagens United-lag, altså blir det rett å si verdens beste lag.

8360722[/snapback]

 

 

tvilbart

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
tvilbart

8360890[/snapback]

Tvilbart faktisk. Ja, si meg da, hvilket lag kunne slått United slik de spilte igår?

'pool?

8361002[/snapback]

 

 

kanskje, noen med et kompetent forsvar som liverpool har. Liverpool har vel uten tvil premier Leagues beste forsvarsrekke. og mye bedre ronaldo kontroll

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...