Gå til innhold

Champions League 06/07

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JADA!! Man u tap og liverpool seier igår... Nice PÅSK

8310324[/snapback]

Deilig at vi slår ut Roma av Champions League når Påsken er over da :)

Det jeg reagerte på i utvisningen av Scholes var hvorfor Chivu ikke fikk gult kort for usportslig oppførsel i etterkant av det andre gule kortet. Han klapper, viser "tommel opp" og klapper dommeren på ryggen etter avgjørelsen! Totalt uakseptabelt etter min mening!

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar

Ok, stakkars Paul? En venn av meg sa etter den første taklingen hans i kampen at han kom til å bli utvist, han trengte jo bare 34 minutter? Første var grei og den andre så bryter han ned et angrep uten å så mye som se på ballen. Chivu klappet for at rettferdigheten seiret, er ikke mye stakkars Paul her.

Christian "Batman" Chivu brakk nesen pga. albuen til Fred. En (u)morsom detalj er at Fred fikk 3 kampers karantene, Chivu var skadet så han gikk glipp av 4 kamper. Rettferdighet?

Lenke til kommentar
Chivu klappet for at rettferdigheten seiret, er ikke mye stakkars Paul her. 

Christian "Batman" Chivu brakk nesen pga. albuen til Fred.  En (u)morsom detalj er at Fred fikk 3 kampers karantene, Chivu var skadet så han gikk glipp av 4 kamper.  Rettferdighet?

8312179[/snapback]

1. Det Chivu gjorde var et klart gult kort. For en del år tilbake fikk man tvert gult kort om man oppfordret dommeren til å gi ut kort. Dette har blitt endret med årene.

Men det jeg så i går holdt jeg på å spy a. Står og skriker til dommern, går etter han. Gir tegn til kort, sier at Scholes skal ha sitt andre. Etterpå gir han dommeren tommelen opp, klapper han på ryggen og sier "bra gjort"..

2. Ang. karantenen så har det ikke noe si om det er rettferdig. Man kan skade en spiller stygt selv om man ikke får karantene. Skal man da ha karantene fordi den skadde spilleren har fått et skadeavbrekk?

Lenke til kommentar
Men det jeg så i går holdt jeg på å spy a. Står og skriker til dommern, går etter han. Gir tegn til kort, sier at Scholes skal ha sitt andre. Etterpå gir han dommeren tommelen opp, klapper han på ryggen og sier "bra gjort"..

8312516[/snapback]

Minner meg om en viss United-spiller :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...