ugotabanana Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Venter på avslutningen her, og det er så deilig å se Chel$ea og ManU tape... Bare å vente på 3-1 nå 8310265[/snapback] Er vi ute enda eller er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 JADA!! Man u tap og liverpool seier igår... Nice PÅSK Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Manu sitt tap var ikke så fælt da. De trenger bare vinne 1-0 hjemme! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Manu sitt tap var ikke så fælt da. De trenger bare vinne 1-0 hjemme! 8310331[/snapback] Det gjør dem I år tar dem The Treble Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Manu sitt tap var ikke så fælt da. De trenger bare vinne 1-0 hjemme! 8310331[/snapback] Med Scholes og Vidic ute kan det bli litt vaskeligere... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Med Scholes og Vidic ute kan det bli litt vaskeligere... 8310373[/snapback] Meh, Scholes ble utvist på en utrolig urettferdig måte. Synd at det ikke er mulig å anke to gule kort... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det var absolutt urettferdig, det andre gule kortet... Det første, var i orden men det andre var litt ja mistenksomt... Og hvorfor bærer han ene Roma-spilleren ansiktsmaske? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 the treble? jag tviler Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fordi Lyon-spissen Fred albua Chivu (han med masken) i ansiktet slik at han brakk nesen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fordi Lyon-spissen Fred albua Chivu (han med masken) i ansiktet slik at han brakk nesen. 8310407[/snapback] Det forklarer en del... men frekt av ham å peke og gratulere dommeren for det som skjedde med stakkars Paul.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det forklarer en del... men frekt av ham å peke og gratulere dommeren for det som skjedde med stakkars Paul.. 8310416[/snapback] mhm, akkurat den episoden kvalifiserer nesten til gult kort for usportslig opptreden. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ja, jeg tenkte på at både han og den som ble takla brude fått gult... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ang. måska trodde jeg han prøvde å leke fønny elns. Skulle liksom være sånn "velkommen til Roma" opplegg hvor han hadde på seg gammel Gladiator maske elns tull. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) JADA!! Man u tap og liverpool seier igår... Nice PÅSK 8310324[/snapback] Deilig at vi slår ut Roma av Champions League når Påsken er over da Det jeg reagerte på i utvisningen av Scholes var hvorfor Chivu ikke fikk gult kort for usportslig oppførsel i etterkant av det andre gule kortet. Han klapper, viser "tommel opp" og klapper dommeren på ryggen etter avgjørelsen! Totalt uakseptabelt etter min mening! Endret 4. april 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 man må vel være liverpool for å vinne i CL i påsken Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ok, stakkars Paul? En venn av meg sa etter den første taklingen hans i kampen at han kom til å bli utvist, han trengte jo bare 34 minutter? Første var grei og den andre så bryter han ned et angrep uten å så mye som se på ballen. Chivu klappet for at rettferdigheten seiret, er ikke mye stakkars Paul her. Christian "Batman" Chivu brakk nesen pga. albuen til Fred. En (u)morsom detalj er at Fred fikk 3 kampers karantene, Chivu var skadet så han gikk glipp av 4 kamper. Rettferdighet? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Chivu er den eneste som fortjente gult i Scholes situasjonen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Chivu klappet for at rettferdigheten seiret, er ikke mye stakkars Paul her. Christian "Batman" Chivu brakk nesen pga. albuen til Fred. En (u)morsom detalj er at Fred fikk 3 kampers karantene, Chivu var skadet så han gikk glipp av 4 kamper. Rettferdighet? 8312179[/snapback] 1. Det Chivu gjorde var et klart gult kort. For en del år tilbake fikk man tvert gult kort om man oppfordret dommeren til å gi ut kort. Dette har blitt endret med årene. Men det jeg så i går holdt jeg på å spy a. Står og skriker til dommern, går etter han. Gir tegn til kort, sier at Scholes skal ha sitt andre. Etterpå gir han dommeren tommelen opp, klapper han på ryggen og sier "bra gjort".. 2. Ang. karantenen så har det ikke noe si om det er rettferdig. Man kan skade en spiller stygt selv om man ikke får karantene. Skal man da ha karantene fordi den skadde spilleren har fått et skadeavbrekk? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Men det jeg så i går holdt jeg på å spy a. Står og skriker til dommern, går etter han. Gir tegn til kort, sier at Scholes skal ha sitt andre. Etterpå gir han dommeren tommelen opp, klapper han på ryggen og sier "bra gjort".. 8312516[/snapback] Minner meg om en viss United-spiller Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Til onsdag har TV3 bestemt seg for å vise PSV-Liverpool som hovedkamp, i stedetfor den meget spennende Bayern-Milan kampen. Jeg har selv sendt mail til "[email protected]" og bedt om å bytte kamper, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg