Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har slått Inter, vi har slått Real, og nå står AC Milan for tur. Har troen på at dette er Bayerns år, etter en veldig svak sesongåpning, er de kommet veldig sterkt tilbake de siste ukene :)

 

Foresten, om Bayern vinner, og de kommer top 3 i Bundesliga, får de jo 2 billetter til neste år CL. Vil det da bli tatt med 4. plassen i Bundesliga og?

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg sitter med en liten ekkel magefølelse foran møtene med PSV, ettersom begge lag liker seg best som underdogs og PSV er laget som får "viljen" sin mot oss.

 

Men hvis vi spiller slik vi gjorde mot dem i gruppespillet og som mot Barca så er vi i semien! :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Foresten, om Bayern vinner, og de kommer top 3 i Bundesliga, får de jo 2 billetter til neste år CL. Vil det da bli tatt med 4. plassen i Bundesliga og?

8160961[/snapback]

Hvis det ikke har vært en regelendring får ikke CL-vinner automatisk billett av UEFA. Var jo diskusjon om dette når Liverpool sto i fare for og ikke kvalifisere seg, samme når Real fikk plass av det spanske fotballforbund på bekostning av et lag jeg ikke husker i forbifarten.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke har vært en regelendring får ikke CL-vinner automatisk billett av UEFA. Var jo diskusjon om dette når Liverpool sto i fare for og ikke kvalifisere seg,

 

Det har vært en regelendring. Det som skjedde etter at Liverpool vant, var at England fikk ta med 5 klubber (Everton kom på 4.). Det er det nå slutt på. Med dagens regler ville Pool ha blitt kvalifisert, mens Everton hadde blitt hjemme. Uten diskusjon.

 

Den som vinner CL er altså automatisk med neste sesong.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke ufortjent av Bayern, taktikken var å ligge defensivt i en og en halv omgang, for så å angripe for fullt. Forsvaret var stort sett prikkfritt, og de siste 20 minuttene hadde de lekestue med Milan. Litt mye feilpasninger da...

Tviler på at Milan klarer å slå ut Bayern nå, ikke i München.

Lenke til kommentar
Regner med TV3 sender Bayern vs Milan neste runde.. Det tror jeg kan bli en spennende kamp. Gleder meg som pokker til Roma og ManUnited i morgen.. Av en eller annen grunn håper jeg på Bayern Munich vs Manchester United i finalen.. Hadde jo vært et fantastisk oppgjør.

8304990[/snapback]

 

I beste fall møtes de i Semi-finalen, så vidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...