Gaston Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Herlig trekning i CL fra mitt ståsted. Allikevel typisk at vi skal ryke mot PSV rett etter å ha tatt Barca. På arket bør dette være plankekjøring. 8152493[/snapback] Kampen blir vel ikke spilt på papiret heller da? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Ikke? Faen altså, jeg som hadde printet ut 63 ark nå og var klar for å se kamp. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Vi har slått Inter, vi har slått Real, og nå står AC Milan for tur. Har troen på at dette er Bayerns år, etter en veldig svak sesongåpning, er de kommet veldig sterkt tilbake de siste ukene Foresten, om Bayern vinner, og de kommer top 3 i Bundesliga, får de jo 2 billetter til neste år CL. Vil det da bli tatt med 4. plassen i Bundesliga og? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Må innrømme jeg sitter med en liten ekkel magefølelse foran møtene med PSV, ettersom begge lag liker seg best som underdogs og PSV er laget som får "viljen" sin mot oss. Men hvis vi spiller slik vi gjorde mot dem i gruppespillet og som mot Barca så er vi i semien! Endret 20. mars 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Foresten, om Bayern vinner, og de kommer top 3 i Bundesliga, får de jo 2 billetter til neste år CL. Vil det da bli tatt med 4. plassen i Bundesliga og? 8160961[/snapback] Hvis det ikke har vært en regelendring får ikke CL-vinner automatisk billett av UEFA. Var jo diskusjon om dette når Liverpool sto i fare for og ikke kvalifisere seg, samme når Real fikk plass av det spanske fotballforbund på bekostning av et lag jeg ikke husker i forbifarten. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis det ikke har vært en regelendring får ikke CL-vinner automatisk billett av UEFA. Var jo diskusjon om dette når Liverpool sto i fare for og ikke kvalifisere seg, Det har vært en regelendring. Det som skjedde etter at Liverpool vant, var at England fikk ta med 5 klubber (Everton kom på 4.). Det er det nå slutt på. Med dagens regler ville Pool ha blitt kvalifisert, mens Everton hadde blitt hjemme. Uten diskusjon. Den som vinner CL er altså automatisk med neste sesong. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Tvilsom straffe for Milan i 82. minutt. Men, det er så fortjent for Milan (ikke straffen altså), dominerte hele første omgang og til tider nå i andre! Krysse fingrene for seier nå! Herlig! Endret 3. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Ser ut som Milan vinner ja. Liverpool cruiser seg til en 0-3 seier! edit: Neida, Milan klarte ikke å holde på det. Endret 3. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 HVA FAEN! Dette er så typisk Milan! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Haha Van Buyten ruler Så blirre kamp i morgen. Synes synd på United som skal få smake på italiensk organisert angrepsfotball! Forza Roma per sempre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 HVA FAEN! Dette er så typisk Milan! 8303385[/snapback] Ble du Milan-fan etter Ronaldo gikk til klubben eller? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Ikke ufortjent av Bayern, taktikken var å ligge defensivt i en og en halv omgang, for så å angripe for fullt. Forsvaret var stort sett prikkfritt, og de siste 20 minuttene hadde de lekestue med Milan. Litt mye feilpasninger da... Tviler på at Milan klarer å slå ut Bayern nå, ikke i München. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Nei NightKeeper. 8304410[/snapback] Okey, bare lurte. Visste ikke hvilket lag du støttet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Greit. Blir litt vanskelig i Munchen neste uke tror jeg. Alt skjedde på slutten av Milan - Bayern-kampen på en måte. Synd det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 LIverpool vant nesten på walk-over idag da! gleder emg som fan, men irriterer meg som fotball-intresert ROMA vinner imorgen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Roma eller Bayern i finalen. Tsshkj, må vel bestille flybillett til Hellas snart YNWA Lenke til kommentar
Deisz Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Tidenes finale var i Istanbull. Liverpool vs Milan. Det var verdens beste finale som noen gang er spillt i moderne fotball! 6742098[/snapback] det er rett....får ikke en mer spennende final enn det...... You'll Never Walk Alone <3 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Regner med TV3 sender Bayern vs Milan neste runde.. Det tror jeg kan bli en spennende kamp. Gleder meg som pokker til Roma og ManUnited i morgen.. Av en eller annen grunn håper jeg på Bayern Munich vs Manchester United i finalen.. Hadde jo vært et fantastisk oppgjør. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Regner med TV3 sender Bayern vs Milan neste runde.. Det tror jeg kan bli en spennende kamp. Gleder meg som pokker til Roma og ManUnited i morgen.. Av en eller annen grunn håper jeg på Bayern Munich vs Manchester United i finalen.. Hadde jo vært et fantastisk oppgjør. 8304990[/snapback] I beste fall møtes de i Semi-finalen, så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg