Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Milan - Bayern.. Helt åpent, men tipper Milan der.

Liverpool - PSV.. PSV er underdogs her, men Pool tar nok denne.

ManU - Roma.. Åpent, frista til å si ManU, men vi vet jo hvordan de er i Europa og Roma kan jo overraske.

Chelsea - Valencia.. Med mindre Valencia må spille med b-lag på grunn av Interkampen tror jeg faktisk (og håper) at de tar denne.

Lenke til kommentar
Milan - Bayern.. Helt åpent, men tipper Milan der.

Liverpool - PSV.. PSV er underdogs her, men Pool tar nok denne.

ManU - Roma.. Åpent, frista til å si ManU, men vi vet jo hvordan de er i Europa og Roma kan jo overraske.

Chelsea - Valencia.. Med mindre Valencia må spille med b-lag på grunn av Interkampen tror jeg faktisk (og håper) at de tar denne.

8114120[/snapback]

Milan - Bayern: Enig der, men Bayern vant over Real, et svakt Real men noe må til her... Men det blir vel Milan...

Liverpool - PSV: PSV har spilt bra i det siste, så vi må ikke undervurdere dem... Men tror at Liverpool er det sterke leddet her...

ManU - Roma: Helt enig, Roma kan overaske...

Chelsea - Valencia: Valencia har et sterkt lag og Chelsea er plaget med skader, så Valencia har stor sjanse til å vinne, ca 75 % hvis alle de gode spillerene er friske...

 

Spennende runde dette, og jeg tror at minst ett engelsk lag ryker ut, om ikke to...

Lenke til kommentar
Så du kampen med Roma-Lyon? 2-0.. Hjemme hos Lyon, der Lyon ikke hadde tapt på LANG tid

Nei :ermm: Men jeg tror United klarer det.. Solskjær mente jo han følte en spesiell ting, og jeg stoler på han ;)

Roma gjør det godt både hjemme i serien og Champions League i år. Kanonscoring av Mancini (det har ikke noe med saken å gjøre) og Totti kan gjøre noe magisk. Totti er også den mannen som har scoret mest i Seria A hittil.

Lenke til kommentar

Mine tipp, selv om disse kampene er helt åpen:

 

Milan - Bayern:

Begge lag er sterke hjemme, men nok en gang tror jeg fordelen av hjemme sist hjelper Bayern til semi. Milan mangler målteft, og mot Bayern får man ikke mange sjanser. Tror på Bayern.

PSV - Liverpool:

Liverpool møter overkommelig motstand, men tror PSV møter den motstanden som passer dem best med kontringsvake Liverpool. Veldig åpen kamp, men nervene tar nok knekken på PSV og Liverpool går videre.

Roma - Man U:

Erfaring hjelper nok ManU i dette oppgjøret. Roma har vært litt opp og ned, å seieren mot Lyon var bra den. Men Lyon har ikke imponert like mye i år som ifjor, så her tror jeg på ManUtd. Selv om vi er kjent for og drite oss ut på dette stadiet.

 

Chelsea - Valencia:

Valencia har hjemmebane sist, og har erfaringen. Er vel det laget jeg har sett minst av i denne trekningen, så føler at jeg mangler litt innblikk her. Men de slo Inter, og Chelsea slet litt mot Porto. Vet ikke helt, men jeg tror uansett på Chelsea.

Lenke til kommentar

Godt bidrag Hyrlen, god lesing :)

 

Her er mitt bidrag

 

Milan - Bayern:

Milan slet mot Celtic, riktignok ikke med spillet men med målteften. Bayern har et utrolih sterkt lag og dette tror jeg kan bli den "største" kampen så langt i Champions League. Bayern var sterke mot et "dårlig" Real Madrid lag. Denne kampen kan bli som forrige kamp for Milan. De vinner etter ekstraomganger.

Vinner: Milan etter ekstraomganger

PSV - Liverpool:

PSV var greie mot Arsenal. Utrolig nok gikk de videre takket være kun en mann, Alex. Liverpool har vært kanskje det sterkeste laget i Premier League og Champions League. De var utrolig gode mot Man Utd, de var fabelaktige mot Barcelona og de kommer til å vinne denne kampen klart. Med hjemmekampen sist er det ikke tvil hvem som vinner.

Vinner: Liverpool

 

Roma - Man Utd:

Roma var gode mot Lyon og er effektive. Man Utd er som kjent ofte gode når det trengs. De hadde flaks mot Arsenal i Premier League og hadde en relativt lett motstander i Champions League. Roma og Man Utd er for tiden omtrent like gode. Det blir garantert ingen ekstraomganger i og med at begge lagene er dødelige effektive. Roma vil dra det lengste strået.

Vinner: Roma vinner knapt

 

Chelsea - Valencia:

Chelsea har vært gode i det siste og de vinner ofte komfortabelt. Valencia gikk videre med 0-0 og bortemålsregelen, men det var mot ikke hvem som helst. Inter hadde ingenting å gi mot et hardtarbeidene lag som Valencia. Denne kampen er en av de mest åpne.

Vinner: Valencia vinner med ett mål

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Alex. Liverpool har vært kanskje det sterkeste laget i Premier League

Ehh ja, hvor skal vi starte.

 

Kanskje ta en titt på tabellen hvor Liverpool ligger på tredje plass 19 poeng bak United, 13 poeng bak United og 1 poeng foran Arsenal som faktisk har 2 kamper mindre spilt.

Lenke til kommentar
De hadde flaks mot Arsenal i Premier League

8117118[/snapback]

Hvilket år snakker de nå om ærede herremann ?

8117182[/snapback]

 

:blush:

Jeg mente så klart mot Liverpool at de hadde flaks..

 

Alex. Liverpool har vært kanskje det sterkeste laget i Premier League

Ehh ja, hvor skal vi starte.

 

Kanskje ta en titt på tabellen hvor Liverpool ligger på tredje plass 19 poeng bak United, 13 poeng bak United og 1 poeng foran Arsenal som faktisk har 2 kamper mindre spilt.

8117222[/snapback]

 

Jeg mente selfølgelig at de har vært best i det siste (de siste to kampene mot Sheffield, 4-0 og mot Man Utd).

Lenke til kommentar

Virker som om du har god greie på internasjonal fotball, Hyrlen. Er enig i det meste du skriver, med unntak av at jeg tror Bayern vil være flere hakk bedre enn Milan. Etter at de fikk tilbake Hitzfeld har formen steget betraktelig fra kamp til kamp, og de har fortsatt mye å gå på. I tillegg har de selvtillitt etter å ha slått ut Real, imens Milan slet stort mot "lille" Celtic.

Lenke til kommentar
Virker som om du har god greie på internasjonal fotball, Hyrlen. Er enig i det meste du skriver, med unntak av at jeg tror Bayern vil være flere hakk bedre enn Milan. Etter at de fikk tilbake Hitzfeld har formen steget betraktelig fra kamp til kamp, og de har fortsatt mye å gå på. I tillegg har de selvtillitt etter å ha slått ut Real, imens Milan slet stort mot "lille" Celtic.

8121328[/snapback]

Ja jeg er enig i at Bayern nok har en god sjanse mot Milan. At Milan slet mot Celtic, da spesielt i første kampen skyldes nok den oppofrende stilen til Celtic og ikke Milans form. Uansett så tapte Bayern mot Milan borte med hele 4-1 ifjor, og klarte vel bare 1-1 hjemme. På de lille grunnlaget setter jeg litt spørsmålstegn ved hvordan Bayern takler Milans kvaliteter. Men så lenge det defensive holder borte så tror jeg Bayern går videre. Selv om jeg håper på Milan pga av United :)

Lenke til kommentar

Liverpool er storfavoritter til å vinne CL, samt at de er favoritter i hver eneste kamp nå framover.

 

Chelsea er ikke som de engang var, men de kan bite godt i fra seg i CL. Man Utd er gode nok til å vinne hele dritten, men om de gjør det tror jeg ikke. Etter å ha sett de mot Boro ser jeg klart at det er flere lag som spiller bedre, men om Roma vet jeg sannelig ikke, jevnt blir det.

 

Bayern Munchen spiller ligakamp idag, får se åssen den går. Greier de å fortsette som de gjør i CL eller ikke...?

Lenke til kommentar

Valset over var kanskje å ta i litt hardt, men sterkere enkelspillere har de ja. Bra vi sitter med den beste manageren i verda. :innocent:

 

Man Utd. var også heldige med trekningen. De kommer til semien tror jeg, men der tror jeg de ryker. Om ikke må de iallefall finne fram til formen de hadde tidligere i PL og kanskje litt til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...