Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si dommern i høyeste grad avgjorde Bayern - Real kampen, et billig straffespark veide egentlig opp for flere feilaktige offsideavblåsninger og frispark.. Jeg kunne ikke se at det var hands på det siste målet til Real, men skal se reprisene nå, mulig jeg tar feil..

 

DIGG at Arsenal røyk ut! :D

Lenke til kommentar
:cry: 

ble dømt en feilaktig offside mot real ganske tidlig i kampen,

Jækla dommer... :mad:    :cry:

8103473[/snapback]

 

Du som får et gratis mål av dommeren klager? Har et par ord jeg godt kunne tenke å kalle deg nå, men er i så godt humør nå som Bayern er videre at jeg skal spare deg for det ;) Uansett hvordan du vrir og vender på det, så var det fullt fortjent at Bayern er videre. De hadde betydelig flere store sjangser, og det var jo katastrofalt at ikke Salihamidzic (jejeje...) punktere kampen. Bayern er på vei tilbake :cool:

Lenke til kommentar

Mine tanker om kvatfinalene:

Milan - Bayern:

Er milan fan, men dem har slitt fremover i år. Men på vårsesongen har dem blitt bedre og bedre. Med Kaka i form så tror jeg Bayern skal få kjørt seg.

Tips: 3-2 favør Milan.

 

PSV - Liverpool:

Hadde tippet at Liverpool som tapere mot alle andre lag, men er usikker på PSV sin styrke.

Tips: 2-1 favør Liverpool

 

Roma - Man U:

Med mindre Man U har lykken på sin side, så tror jeg Totti og Roma ror i land denne. Man U gjør det bra i hjemmelige serien, men ser gang på gang synes jeg Man U ikke gjør seg fortjent til ha noe i Europatoppen å gjøre.

Tips: 4-2 favør Roma

 

Chelsea - Valencia:

Chelsea begynner å komme tilbake i form, og med litt Drogba magi så tror jeg dette går veien for dem. Valencia på sin side viste styrke ved å slå Inter, som kanskje var min favoritt for å stikke av med trofeet i år så Chelsea må gi alt dem har.

Tips: 2-1 favør Chelsea

Lenke til kommentar
Så ut som en spennende trekning :) (så det selv på uefa).

 

Men blir noen fine kamper :).. Desverre hard motstand for laget i mitt hjerte.. Glory glory

8113621[/snapback]

 

Roma? Neh... det blir nok lett :)

8113669[/snapback]

 

Så du kampen med Roma-Lyon? 2-0.. Hjemme hos Lyon, der Lyon ikke hadde tapt på LANG tid

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...