fakey Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen som har sagt at de suger jævlig er det? Men at de suger i forhold til hjemme i PL vil jeg tørre å påstå.. Banansplitt, med riktige lag til riktig tid, mener du da dårlige lag man garantert slår sånn at man kan cruise inn til finalen da eller? 8054239[/snapback] Ja, f.eks., eller at man møter lag som er ute av form eller har mange skader den tiden. Spiller selvfølgelig en stor rolle det også i PL, men i CL kan det være nok til at vi får en helt annen vinner. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) det skal fortsatt litt til å ha flaks i 11 kamper på rad mot europas beste lag Endret 1. mars 2007 av Darx Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 tvilsomme dommeravgjørelser for seg i påfølgende kamp. sorry, men du la opp til det selv 8054621[/snapback] Vær så snill. Det der er rent piss. Frisparket er helt korrekt dømt, og ifølge boka gjør dommern det rette ved målet til Lille og. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 rett etter at jeg skrev innlegget så ble jeg usikker på om det var det han hintet til, så jeg modererte meg en del men når du først så det så var det det annulerte målet jeg tenkte på, ja:) jeg måtte kommentere det hvis det var det han la opp til, men selv om united skulle finne på å vinne cl etter å kun ha møtt de antatt dårligste lagene, så mener jeg ikke det er en dårligere prestasjon fordet Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 det skal fortsatt litt til å ha flaks i 11 kamper på rad mot europas beste lag 8054621[/snapback] Når har jeg sagt man KUN kan ha flaks for å vinne CL? Det går rett og slett ikke. Men på en annen side, man vinner ikke uten litt flaks. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 det skal fortsatt litt til å ha flaks i 11 kamper på rad mot europas beste lag 8054621[/snapback] Når har jeg sagt man KUN kan ha flaks for å vinne CL? Det går rett og slett ikke. Men på en annen side, man vinner ikke uten litt flaks. 8055110[/snapback] det var en fri tolkning etter "i utgangspunktet har man ikke bevist noe som helst dersom man vinner CL", noe jeg er uenig i. Men du får lov til å mene hva du vil Jeg er også enig i at PL viser hvem som er best over tid. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 For en så stor klubb som Man United så er det ikke bra nok ute i Europa etter min mening. Setter forøvrig PL over alle andre trofeer alltid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 I dag blir det forhåpentligvis l'pool slakt.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Akkurat nå så sliter Barca veldig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 I dag blir det forhåpentligvis l'pool slakt.. 8093116[/snapback] O rly? 10-1 i skudd... Barcelona har jævlig med flaks, at de ikke ligger under... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Akkurat nå så sliter Barca veldig. 8093817[/snapback] Etter hva jeg leser på VG, ja Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre. Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Liverpool har hatt hele kampen, dem har hatt 10 skudd på mål og Barca 1 skudd. Klasseforskjell det man så i 1. Omgang.. Men blir spennende i 2. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre. Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le. 8093856[/snapback] Dere hater oss virkelig, gjør dere ikke? Men vi vinner, hvis dette forsetter... Foressten pent mål av Mancini... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre. Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le. 8093856[/snapback] Dere hater oss virkelig, gjør dere ikke? Men vi vinner, hvis dette forsetter... Foressten pent mål av Mancini... 8093869[/snapback] Jo, men ikke like mye som dere hater oss Aiai boi, trokke du skal være så sikker på det. Plutselig uten noe forvarsel scorer Barcelona, og da frykter jeg (not) at dere vil slite. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre. Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le. 8093856[/snapback] Øhm nei? Da må Barca ha 3 mål (for å gå videre altså) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Ganske fin heading av Totti også. Veldig behagelig at Chelsea ligger under. De savner JT. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre. Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le. 8093856[/snapback] Øhm nei? Da må Barca ha 3 mål (for å gå videre altså) 8093906[/snapback] For å gå videre ja, nå snakker jeg om å være ajòur med Pool. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre. Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le. 8093856[/snapback] Øhm nei? Da må Barca ha 3 mål (for å gå videre altså) 8093906[/snapback] For å gå videre ja, nå snakker jeg om å være ajòur med Pool. 8093934[/snapback] Ja skjønte det, men troooor målet dems er å gå videre. Synd de ryker ut nå, hadde vært morsomt å møte de i finalen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Ser ut som Chelsea er ute å kjøre veldig nå, utrolig gøy om dem ryker, meen, kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg