Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Ingen som har sagt at de suger jævlig er det? Men at de suger i forhold til hjemme i PL vil jeg tørre å påstå..

 

Banansplitt, med riktige lag til riktig tid, mener du da dårlige lag man garantert slår sånn at man kan cruise inn til finalen da eller? :hmm:

8054239[/snapback]

Ja, f.eks., eller at man møter lag som er ute av form eller har mange skader den tiden. Spiller selvfølgelig en stor rolle det også i PL, men i CL kan det være nok til at vi får en helt annen vinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rett etter at jeg skrev innlegget så ble jeg usikker på om det var det han hintet til, så jeg modererte meg en del

 

men når du først så det så var det det annulerte målet jeg tenkte på, ja:) jeg måtte kommentere det hvis det var det han la opp til, men selv om united skulle finne på å vinne cl etter å kun ha møtt de antatt dårligste lagene, så mener jeg ikke det er en dårligere prestasjon fordet

Lenke til kommentar
det skal fortsatt litt til å ha flaks i 11 kamper på rad mot europas beste lag

8054621[/snapback]

Når har jeg sagt man KUN kan ha flaks for å vinne CL? Det går rett og slett ikke. Men på en annen side, man vinner ikke uten litt flaks.

8055110[/snapback]

det var en fri tolkning etter "i utgangspunktet har man ikke bevist noe som helst dersom man vinner CL", noe jeg er uenig i. Men du får lov til å mene hva du vil :) Jeg er også enig i at PL viser hvem som er best over tid.

Lenke til kommentar

Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre.

 

Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le.

Lenke til kommentar
Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre.

 

Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le.

8093856[/snapback]

Dere hater oss virkelig, gjør dere ikke?

 

Men vi vinner, hvis dette forsetter... Foressten pent mål av Mancini...

Lenke til kommentar
Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre.

 

Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le.

8093856[/snapback]

Dere hater oss virkelig, gjør dere ikke?

 

Men vi vinner, hvis dette forsetter... Foressten pent mål av Mancini...

8093869[/snapback]

Jo, men ikke like mye som dere hater oss :love:

 

Aiai boi, trokke du skal være så sikker på det. Plutselig uten noe forvarsel scorer Barcelona, og da frykter jeg (not) at dere vil slite.

Lenke til kommentar
Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre.

 

Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le.

8093856[/snapback]

Øhm nei? Da må Barca ha 3 mål (for å gå videre altså)

Lenke til kommentar
Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre.

 

Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le.

8093856[/snapback]

Øhm nei? Da må Barca ha 3 mål (for å gå videre altså)

8093906[/snapback]

For å gå videre ja, nå snakker jeg om å være ajòur med Pool.

Lenke til kommentar
Neh, egentlig ikke, et mål imot Barcelona har ikke så mye å si, de må fortsatt ha 2 mål. Det eneste jeg tror skal til er en Barcelona scoring, og Liverpool er da ute å kjøre.

 

Etò må ut, og Gudjohnsen/Saviola/Giuly inn, evt. en tørr spøk som får Ronnie til å le.

8093856[/snapback]

Øhm nei? Da må Barca ha 3 mål (for å gå videre altså)

8093906[/snapback]

For å gå videre ja, nå snakker jeg om å være ajòur med Pool.

8093934[/snapback]

Ja skjønte det, men troooor målet dems er å gå videre. :wee: Synd de ryker ut nå, hadde vært morsomt å møte de i finalen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...