Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Puuh, Chelsea vinner ikke i år dessverre.

Chelsea for nok kun det Ligacup-gullet som dem fikk i dag, i år .

Vis du tror Chelsea vinner serien i år, når dem ikke har ledet 1 min i serien ennå.

Da er du ikke smart ;)

 

Raste

8025313[/snapback]

Hvorfor skal ikke Chelsea kunne vinne? Selvom vi nå leder med 9 (6) poeng tror jeg ikke United vil greie det allikevel. Men så er jeg alltid pessimistisk da :ermm:

 

Og som noen andre nevnte. United vil heller ikke vinne CL, vi er rett og slett ikke gode nok i Europa, det blir noe helt annet for oss en hva PL er. Vi vinner klart mot Lille nå i returmøtet, men vi ryker garantert i kvarten med mindre vi møter et engelsk lag.

 

:blush:

Lenke til kommentar
Nei, vi er ikke så gode i CL som i PL. Men gjør ikke så veldig da PL er klart viktigst.

8030658[/snapback]

Jaja, å vinne PL er viktigst men jeg synes det virker rart...

 

CL= Europamester i klubbfotball og eventuelt senere verdensmester...

 

PL= Den engelske serien, mester i et land...

 

Men, jeg synes forøvrig at Pl er viktigere, men det virker bare litt rart...

Lenke til kommentar
Nei, vi er ikke så gode i CL som i PL. Men gjør ikke så veldig da PL er klart viktigst.

8030658[/snapback]

Jaja, å vinne PL er viktigst men jeg synes det virker rart...

 

CL= Europamester i klubbfotball og eventuelt senere verdensmester...

 

PL= Den engelske serien, mester i et land...

 

Men, jeg synes forøvrig at Pl er viktigere, men det virker bare litt rart...

8048958[/snapback]

Vinner man PL har man bevist at man holder et nivå gjennom en hel sesong. Vinner man CL har man ikke bevist noe som helst, fordi man kan spille godt i noen kamper og vinne denne turneringen.

Lenke til kommentar
Nei, vi er ikke så gode i CL som i PL. Men gjør ikke så veldig da PL er klart viktigst.

8030658[/snapback]

Jaja, å vinne PL er viktigst men jeg synes det virker rart...

 

CL= Europamester i klubbfotball og eventuelt senere verdensmester...

 

PL= Den engelske serien, mester i et land...

 

Men, jeg synes forøvrig at Pl er viktigere, men det virker bare litt rart...

8048958[/snapback]

Vinner man PL har man bevist at man holder et nivå gjennom en hel sesong. Vinner man CL har man ikke bevist noe som helst, fordi man kan spille godt i noen kamper og vinne denne turneringen.

8049214[/snapback]

Man beviser at man er et toplag ute i Europa, det er prestisje vinne CL.

Lenke til kommentar
Nei, vi er ikke så gode i CL som i PL. Men gjør ikke så veldig da PL er klart viktigst.

8030658[/snapback]

Jaja, å vinne PL er viktigst men jeg synes det virker rart...

 

CL= Europamester i klubbfotball og eventuelt senere verdensmester...

 

PL= Den engelske serien, mester i et land...

 

Men, jeg synes forøvrig at Pl er viktigere, men det virker bare litt rart...

8048958[/snapback]

Vinner man PL har man bevist at man holder et nivå gjennom en hel sesong. Vinner man CL har man ikke bevist noe som helst, fordi man kan spille godt i noen kamper og vinne denne turneringen.

8049214[/snapback]

nei hvem som helst kan jo vinne CL :roll: det er derfor alle de resterende 16 lagene også var de 16 lagene som var toppseedet

Lenke til kommentar
Nei, vi er ikke så gode i CL som i PL. Men gjør ikke så veldig da PL er klart viktigst.

8030658[/snapback]

Jaja, å vinne PL er viktigst men jeg synes det virker rart...

 

CL= Europamester i klubbfotball og eventuelt senere verdensmester...

 

PL= Den engelske serien, mester i et land...

 

Men, jeg synes forøvrig at Pl er viktigere, men det virker bare litt rart...

8048958[/snapback]

Vinner man PL har man bevist at man holder et nivå gjennom en hel sesong. Vinner man CL har man ikke bevist noe som helst, fordi man kan spille godt i noen kamper og vinne denne turneringen.

8049214[/snapback]

nei hvem som helst kan jo vinne CL :roll: det er derfor alle de resterende 16 lagene også var de 16 lagene som var toppseedet

8050172[/snapback]

 

Det er en større prestasjon å vinne PL kontra CL, men å si at CL ikke beviser noe er jo helt feil. Men en skal jo ha litt flaks og en god dag da.

 

Men som Bishop sier i bloggen sin, på Anfield bruker vi champions league -bøttene som eggholdere :p

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
I utgangspunktet har man ikke bevist noe som helst. Det er klart, ikke hvem som helst kan vinne CL, men vi husker vel Istanpool'05 hvor Liverpool vinner CL og kommer på 5. plass i PL?

 

I guess that says it all.

8051311[/snapback]

Vinn CL med Kløfta FK du.

8052707[/snapback]

På FM ja :ermm:

Lenke til kommentar
I utgangspunktet har man ikke bevist noe som helst. Det er klart, ikke hvem som helst kan vinne CL, men vi husker vel Istanpool'05 hvor Liverpool vinner CL og kommer på 5. plass i PL?

 

I guess that says it all.

8051311[/snapback]

Så har vi jo ManU som er relativt gode i PL, men suger ute i Europa.

 

Synes nesten ikke PL og CL kan sammenlignes en gang jeg, vi ser jo forskjellen på topplagene (som ManU) i serien vs. CL veldig godt noen ganger..

Lenke til kommentar
I utgangspunktet har man ikke bevist noe som helst. Det er klart, ikke hvem som helst kan vinne CL, men vi husker vel Istanpool'05 hvor Liverpool vinner CL og kommer på 5. plass i PL?

 

I guess that says it all.

8051311[/snapback]

Så har vi jo ManU som er relativt gode i PL, men suger ute i Europa.

 

Synes nesten ikke PL og CL kan sammenlignes en gang jeg, vi ser jo forskjellen på topplagene (som ManU) i serien vs. CL veldig godt noen ganger..

8053786[/snapback]

Jepp, United er sugne i Europa. Så kan vi jo selvfølgelig begynne å diskutere i det uendelige hva som er den største bragden. Å spille bra i noen vanskelige kamper innimellom, eller å spille bra mot middels/topp lag gjennom en hel sesong.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
I utgangspunktet har man ikke bevist noe som helst. Det er klart, ikke hvem som helst kan vinne CL, men vi husker vel Istanpool'05 hvor Liverpool vinner CL og kommer på 5. plass i PL?

 

I guess that says it all.

8051311[/snapback]

Så har vi jo ManU som er relativt gode i PL, men suger ute i Europa.

 

Synes nesten ikke PL og CL kan sammenlignes en gang jeg, vi ser jo forskjellen på topplagene (som ManU) i serien vs. CL veldig godt noen ganger..

8053786[/snapback]

Jepp, United er sugne i Europa. Så kan vi jo selvfølgelig begynne å diskutere i det uendelige hva som er den største bragden. Å spille bra i noen vanskelige kamper innimellom, eller å spille bra mot middels/topp lag gjennom en hel sesong.

8053810[/snapback]

Hvis det var meg du sikta til, så synes jeg også det er større å vinne PL enn CL, men det er nå en rimelig stor prestasjon å vinne CL også så klart, ikke bare flaks som enkelte her vil ha det til.. Som sagt, stor forskjell på lagene i hjemlige serier og CL.

Lenke til kommentar

PL er nok større enn Cl, eller det spørs vel litt. Tror nok at chelski har mer lyst å vinne Cl i år, mens bl.a. Liverpool vil det motsatte.

 

Ved å vinne CL viser laget at de klarer å mestre en annen fotballstil enn i hjemlandet fordi topplagene fra hele europa er med.

Lenke til kommentar
Hvis det var meg du sikta til, så synes jeg også det er større å vinne PL enn CL, men det er nå en rimelig stor prestasjon å vinne CL også så klart, ikke bare flaks som enkelte her vil ha det til.. Som sagt, stor forskjell på lagene i hjemlige serier og CL.

8053872[/snapback]

Såklart er det ikke bare flaks å vinne CL. Men det er en mange fler faktorer som spiller inn enn dyktighet for å kunne vinne CL, bl.a. flaks, man møter de riktige lagene til riktig tid osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...