Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen ta Pool i går! Heia Barca!

7997729[/snapback]

Sinne er ikke den rette veien... Vi vant fordii vi var det beste laget...

7997898[/snapback]

Å med god hjelp av tabber fra hjemmelaget.

7997902[/snapback]

Ja, det må jeg si meg litt enig i, men vi vant ganske fortjent, Skal si hjertet mitt stoppet når Ronhaldinho skulle ta frisparket... Han er jo kjent for det, men det gikk bra, det andre firsparket var mer skummelt...

 

At Reina kunne feilberegne så mye, han skal jo liksom være rutinert. Men vi vant, og det blir tøffere og tøffere nå. Kampen mot Barcelona brude prioriteres foran kampen mot ManU, men dette for Rafael avgjøre.

Lenke til kommentar
Hmm, fått i deg for mye eplesprit idag godeste Deathie? Lett videre? :) Hoho, mangler ikke på ambisjoner fra dere Reds, når skal dere ta ligagullet da mens jeg har deg her i samme slengen?  :!:

7997256[/snapback]

Ikke eplesprit nei... :whistle:

 

Lett videre var kanskje litt krass ordbruk, men dette tror jeg aldri vi klarer å rote bort. 2-1 ledelse på Anfield ville jeg sag var bankers.

 

Sinne er ikke den rette veien... Vi vant fordii vi var det beste laget...

7997898[/snapback]

Å med god hjelp av tabber fra hjemmelaget.

7997902[/snapback]

Vi var ikke akkurat veldig våkne på Barcas mål heller.

 

Makan til dommer forresten. HAN hadde drukket eplesprit.

Lenke til kommentar
Hva er det Marquez driver med da? Nikker ballen til Kuyt (eller en annen spiller).

 

Barca kunne avgjort det når Saviola og Messi rushet inn i 16-meter. Siste målet til Liverpool var så ufortjent.

Svada, Liverpool var klart best og spilte som et lag.

Barcelona hadde ballen mest, gjennom hele kampen:

 

Barcelona: 62% Ball. Poss. 33' 57'' Ball. Poss. (time)

Liverpool: 38% Ball. Poss. 20' 14'' Ball. Poss. (time)

 

Dette overrasker meg ikke da Barcelona spilte hjemme.

 

At Liverpool var klart best er en smule overdrivelse.

Lenke til kommentar

At Barca holder på ballen på egen banehalvdel har da ingenting med hvem som står for spillet?

 

@ LarsP: Riktig som du sier. Vi fikk så mange småfrispark mot oss som alldeles ikke skulle vært noe. Og ikke minst det gule kortet til Sissoko. Ikke noen som har den situasjonen tilgjengelig på film vel? Må være det billigste gule kortet gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Hva er det Marquez driver med da? Nikker ballen til Kuyt (eller en annen spiller).

 

Barca kunne avgjort det når Saviola og Messi rushet inn i 16-meter. Siste målet til Liverpool var så ufortjent.

Svada, Liverpool var klart best og spilte som et lag.

Barcelona hadde ballen mest, gjennom hele kampen:

 

Barcelona: 62% Ball. Poss. 33' 57'' Ball. Poss. (time)

Liverpool: 38% Ball. Poss. 20' 14'' Ball. Poss. (time)

 

Dette overrasker meg ikke da Barcelona spilte hjemme.

 

At Liverpool var klart best er en smule overdrivelse.

7999002[/snapback]

 

At Barca er veldig ballsikre og ville ha ballen mest visste Liverpool på forhånd, og det var derfor de spilte som de gjorde. Det nytter ikke å springe alle mann i angrep mot et lag som Barcelona, men heller ligge defensivt og utnytte overganger. Det var en taktisk triumf for Liverpool, som jeg mener spilte en veldig godt gjennomført kamp. Ronaldinho virket som en sur gammel grinebiter og han har ikke imponert i det siste.

 

Siden denne tråden heter Champions League 06/07, vil jeg bare få ytret at jeg tror Valencia kan nå langt i år. De har ett veldig godt lag, og med spillere som Villa, Silva i spissen spilte de en sterk uavgjort kamp mot INter i Italia.

Lenke til kommentar
Barcelona hadde ballen mest, gjennom hele kampen:

 

Barcelona: 62% Ball. Poss. 33' 57'' Ball. Poss. (time)

Liverpool: 38% Ball. Poss. 20' 14'' Ball. Poss. (time)

 

Dette overrasker meg ikke da Barcelona spilte hjemme.

 

At Liverpool var klart best er en smule overdrivelse.

7999002[/snapback]

Selv om det ikke betyr så mye er vel det stort sett det eneste du har å klamre deg til foruten glimt av bra spill i første omgang. Med en gang de fikk mål i mot (etter en formidabel innsats av Pool) var det et helt annet lag, de ble stresset, greide ikke spillet sitt, ble sure og var ikke lenger Barcelona. Gjorde Liverpool dette etter scoringen i mot? Neppe. Er ikke alltid hvem som har ballen mest som sier hvem som er best og hvem som fortjener å vinne vettu.. ;)

 

Dommeren var helt grei, ingen kjempestore tabber, men mye idiotiske småfeil. Blåste på alt og ingenting en stund i kampen, og tok altfor lite av Barcas idiotiske filming, men det er jo bare å forvente, de har jo tross alt øvd lenge på det. :roll:

Lenke til kommentar
Siden denne tråden heter Champions League 06/07, vil jeg bare få ytret at jeg tror Valencia kan nå langt i år. De har ett veldig godt lag, og med spillere som Villa, Silva i spissen spilte de en sterk uavgjort kamp mot INter i Italia.

7999084[/snapback]

Absolutt. Målet til Villa var forresten på grensen til å være latterlig. ;)

Lenke til kommentar
Snip.

Vel, rundt 80. minutt, og med litt flaks, så hadde Deco puttet inn sitt innlegg og dermed 2-2. Har flere ting å klamre meg på. En 100%-sjangse etter at Guily kom inn, ført av Saviola og Messi. I stedet for at Messi avsluttet selv, så kunne han flikke ballen til Guily på høyre side.

 

Forøvrig, dårlig av Milan på tirsdag. Om de skal videre, så bør de vinne på hjemmebane.

Lenke til kommentar
Snip.

Vel, rundt 80. minutt, og med litt flaks, så hadde Deco puttet inn sitt innlegg og dermed 2-2. Har flere ting å klamre meg på. En 100%-sjangse etter at Guily kom inn, ført av Saviola og Messi. I stedet for at Messi avsluttet selv, så kunne han flikke ballen til Guily på høyre side.

 

Forøvrig, dårlig av Milan på tirsdag. Om de skal videre, så bør de vinne på hjemmebane.

7999294[/snapback]

Ja de hadde et par saftige sjanser, men når man ikke greier å sette sjansene sine vinner man ikke heller. :roll:

 

Milan må jo vinne de? Celtic er utrolig tøffe på hjemmebane, men tror Milan tar de hjemme i neste kamp. :(

Lenke til kommentar
Har ikke lest igjennom hele forumet, kun det trådstarter har skrevet.!

Men Manchester United vinner Champions League, dem vinner The Treble i år :D

 

Manchester United 4 life <3

 

Mvh Raste

8007928[/snapback]

 

 

puh de vinner ikke noe. chealsea tar de igjen i serien. de kommer til finalen i fa cupen . og kommer til kvart finalen eller semi finalen i cl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...