Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forza Inter mot Valencia i morgen.

 

Husk at Barcelona ikke har vunnet i Mestalla på lenge nå (tror det er helt tilbake til 2000). Det er noe magi mellom Valencia og Barca. Morientes kunne lett gjøre det til 3-0 før han ble byttet ut.

 

Statistikken viser at det er lenge siden noen har vunnet CL mere enn to ganger på rad - vi må tilbake til 89-90-sesongen. Siden den gang, har det vært et nytt lag vært år som har stikket av med pokalen. Kan Barca gjøre dette etter 16-17 år?

 

Juventus kunne ha gjort det fra 96 til 99. Tapte i 97 og 98, men røyk ut tidlig i 99.

 

:)

Lenke til kommentar
Barcavinner ikke i år hvertfall, de ryker ut denne runden. :)

 

Edit: Artig kamp mellom LIlle - ManU. Sterkt av Real gitt.

7985483[/snapback]

Det er rett ånd!

 

Lille-ManU, det skulle stått 2-1 eller noe sånt, hvis vi tar bort anulleringene... Egentlig skulle det vært 1-1, frisparket til ManU var litt spesielt... Wtf gjorde den keeperen? Han var jo rutinert...

 

Hvor kan man se bildene av gårsdagens mål?

Lenke til kommentar
Ronaldo hadde 2 jeg vil nesten si 100% sjanser, samme med Rooney. Larsson hadde en stor sjanse, og jeg hørte no rykter om at vi ble snytt for et par straffespark? Har jeg fulgt veldig dårlig med siden jeg ikke har lagt noe merke til det?

7991380[/snapback]

Var en hands da en Lille spiller hadde hånden på hodet til Rio tror jeg, da ballen kom ned der. Det var vell det eneste jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Hva er det Marquez driver med da? Nikker ballen til Kuyt (eller en annen spiller).

 

Barca kunne avgjort det når Saviola og Messi rushet inn i 16-meter. Siste målet til Liverpool var så ufortjent.

7995744[/snapback]

Ballen var inne før han slapp ballen til Kuyt, så det var Bellamy som fikk målet. Dog tabbe av keepern, så ut som han sklei inn i målet elns..

 

Ufortjent? Lurer på hvilket lag som faktisk fortsetter å spille selv om de får et mål i mot, og ikke legger seg ned og surver slik som Barca jeg. Heroisk laginnsats og moral.. Ufortjent får du dra lenger ut på landet med altså.

Lenke til kommentar
Overbevisende seier fra Pool i dag. Jeg mener vi nå er lett videre til neste runde. Samme med Chelsea og Man U.

7997187[/snapback]

 

Hmm, fått i deg for mye eplesprit idag godeste Deathie? Lett videre? :) Hoho, mangler ikke på ambisjoner fra dere Reds, når skal dere ta ligagullet da mens jeg har deg her i samme slengen? :!:

7997256[/snapback]

Neste år vel.. :roll:

 

Jobben er ikke gjort, og Barca er tøffe, men med et såpass godt utgangspunkt som dette tror jeg vi tar de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...