Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når har Sir Alex pratet om kampfiksing?

7507706[/snapback]

 

Etter år 2000 ihvertfall, var engang dem trekte milan og Sur Alex grein om det. Har dessverre ikke noen link elns, men husker at jeg lo godt når jeg leste det :yes:

7507890[/snapback]

 

Ser ikke helt logikken i at han skal klage over å få sterk motstand i cupspillet i verdens største kllubbturnering. Dessuten har ManUtd hatt hard motstand før, 98/99 er et godt eksempel. Samt Real Madrid x 2 + Milan.

 

Finner heller ikke noe om denne saken i arkivene til United.no

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
jeg synes det er synd at barcelona må ryke ut så tidlig

 

turneringen blir ikke det samme uten dem.

7508816[/snapback]

Jeg vet ikke hva du har drukket, men noe er det...

 

Jeg er Liverpool-fan og vet at Liverpool kommer til å slite, jeg antar at sjansen for å vinne for Liverpoll er 4/10...

 

Dette er ikke ManU mot Lille der ManU vinner med sjanse 9/10...

Lenke til kommentar

Det er bare sånn man sier før slike kamper!

 

selvfølgelig vet jeg at Barcelona er et av verdens beste lag, og at Liverpool må prestere overalt på banen for å vinne,

 

men jeg vet også at Liverpool definitivt kan slå Barcelona (noe jeg tror de gjør dersom de greier å la være å drite seg ut bakover)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Husk også at det er fotball vi snakker om, hvor det mentale spiller en stor rolle.

 

Et Hovmodig United lag som tror de vinner lett fort kan få seg en smell,

 

det samme gjelder Barcelona, spesielt når motstanderlaget har spillere som Gerrard og Alonso, og en joker som Luis Garcia

 

som du sa. Alt kan skje

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Trekkningen er allerede gjort til dere som ikke vet det. :)

 

Følgende lag møter hverandre:

 

PSV - Arsenal møtes 20/02 og 07/03

Lille - Man. United møtes 20/02 og 07/03.

Real Madrid - Bayern møtes 20/02 og 07/03.

Celtic - Milan møtes 20/02 og 07/03.

 

Roma - Lyon møtes 21/02 og 06/03

Barcelona - Liverpool møtes 21/02 og 06/03

Internazionale - Valencia møtes 21/02 og 06/03

Porto - Chelsea møtes 21/02 og 06/03.

 

Nydelig, Liverpool mot Barcelona. Dette blir bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trekkningen er allerede gjort til dere som ikke vet det. :)

 

Følgende lag møter hverandre:

 

PSV - Arsenal møtes 20/02 og 07/03

Lille - Man. United møtes 20/02 og 07/03.

Real Madrid - Bayern møtes 20/02 og 07/03.

Celtic - Milan møtes 20/02 og 07/03.

 

Roma - Lyon møtes 21/02 og 06/03

Barcelona - Liverpool møtes 21/02 og 06/03

Internazionale - Valencia møtes 21/02 og 06/03

Porto - Chelsea møtes 21/02 og 06/03.

 

Nydelig, Liverpool mot Barcelona. Dette blir bra.

7510812[/snapback]

 

De som går videre:

Arsenal

Man U

Real Madrid

Milan

Lyon

Barcelona

Valencia

Chelsea

 

Tror desverre ikke Liverpool er gode nok til å slå Barcelona

Lenke til kommentar
jeg synes det er synd at barcelona må ryke ut så tidlig

 

turneringen blir ikke det samme uten dem.

7508816[/snapback]

Jeg vet ikke hva du har drukket, men noe er det...

 

Jeg er Liverpool-fan og vet at Liverpool kommer til å slite, jeg antar at sjansen for å vinne for Liverpoll er 4/10...

 

Dette er ikke ManU mot Lille der ManU vinner med sjanse 9/10...

7509700[/snapback]

Tror du pinglebolle sa det for å være 100% seriøs?

Lenke til kommentar

PSV - Arsenal møtes 20/02 og 07/03

Har dessverre ikke sett noe som helst av PSV i år, men har sett Arsenal, og de har ikke vært helt på toppen, men tipper det blir grei skuring for Arsenal. Tips: Arsenal

 

Lille - Man. United møtes 20/02 og 07/03

Denne skal vel være grei skuring for United. Men som vi vet, United i Europa, SAF tar alt for lett på motstanderne, særlig lag som Lille. Som vi vet går det alltid til helvete, håper han har lært denne gangen. Tips: Man. United

 

Real Madrid - Bayern møtes 20/02 og 07/03

Storkamp dette her. Ikke sett for mye av Bayern i år heller, ei heller Real. Såååehh.. Tips: Real Madrid

 

Celtic - Milan møtes 20/02 og 07/03

Celtic har gjort en imponerende sessong i Europa hittil med seier over United, henger kanskje med etter første kamp, men når dem kommer til San Siro blir dem overkjørt. Tips: Milan

 

Roma - Lyon møtes 21/02 og 06/03

Lyon har etablert seg som et av Europas aller aller beste lag, sliter med litt spissproblemer nå, men ser ikke ut til å ha de alt for store problemene. Tips: Lyon

 

Barcelona - Liverpool møtes 21/02 og 06/03

Barcelona har slitt i årets CL med fravær av Eto og Messi. Ronaldinho er tilbake i form, og Eto og Messi blir vel klare til denne kampen (?). Liverpool er gode i Europa, og er langt ifra ute allerede, men Barca trekker nok det lengstre strået. Tips: Barcelona

 

Internazionale - Valencia møtes 21/02 og 06/03

Her har vi vel to ganske jevngode lag, og gleder meg virkelig til å se denne kampen. <3 Valencias spisspar <3 Tips: Valencia

 

Porto - Chelsea møtes 21/02 og 06/03

Heia Porto! Tips: Chelsea

Lenke til kommentar

PSV - Arsenal møtes 20/02 og 07/03

Denne kan tippe begge veier, PSV gjør det sterkt i den Hollandske ligaen, og tror PSV vil ta det lengste strået i denne bataljen.

 

Lille - Man. United møtes 20/02 og 07/03

David mot Goliat, vi vet hvordan det sist endte. Tror ikke United går på samme blemmen og har også et slagkraftig mannskap. Man Utd tar denne greit.

 

Real Madrid - Bayern møtes 20/02 og 07/03

Dette kan bli en fin kamp, Real Madrig er svært variable og gikk på en 3-0 smell rett før juleferien. Tror dog Capello's mannskap klarer ro iland dette, men jevnt skal det bli.

 

Celtic - Milan møtes 20/02 og 07/03

Strachan har fått skikkelig dreis på et Celtic lag i frammasj, tror dog at Milan blir et nummer for store.

 

Roma - Lyon møtes 21/02 og 06/03

Roma imponerer i Serie A fortiden samtidig som Lyon har total dominans i hjemlig liga, dette blir jevt. Lyon går videre.

 

Barcelona - Liverpool møtes 21/02 og 06/03

Dette tror jeg virkelig kan bli en klassiker. Tror nok dette blir vannvittig jevnt, men Liverpool tar hjem en litt overraskende kvartfinale billett.

 

Internazionale - Valencia møtes 21/02 og 06/03

Inter er ubseiret i Serie A til nå, mens Valencia ikke spiller veldig imponerende i La Liga. Inter tar denne enkelt.

 

Porto - Chelsea

Mourhino møter gamle klubben, tror Chelski & co tar denna lätt.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Forventer noen sinnsykt fete kampen mellom Liverpool og Barca! Har ventet på et oppgjør mellom disse et par år nå.

Skal være fullt mulig å komme seirende ut at dette for Liverpool hvis vi får et bra resultat på onsdag. Så lenge vi ikke taper med mer enn 1 mål og får med oss et bortemål skal dette gå greit.

 

Noen flere som skal på Scotsman i Bergen eller?

Lenke til kommentar

Mine tips.

 

PSV - Arsenal møtes 20/02 og 07/03

Ganske åpen kamp, ingen har en stall med stor erfaring med visse unntak. Ganske åpent, men tror Arsenal ror det inn.

 

Lille - Man. United møtes 20/02 og 07/03

Dette skal være grei skuring for United. Er ikke så godt kjent med Lille som Lyon, men uansett mener jeg at stallen og formen til United er mye bedre enn Lille sin. Men så er jo United kjent for og kuke det til.

 

Real Madrid - Bayern møtes 20/02 og 07/03

Åpen kamp der begge sliter i hjemlig liga. Bayern har en hjemmebane som er fryktinngytende i Europa etter min mening. Men dette har da også Real Madrid, å de har så absolutt erfaringen. Må jeg tippe vil jeg si Bayern pga av fordelen med sist hjemmebane. Tror første kampen betyr mye i dette oppgjøret.

 

Celtic - Milan møtes 20/02 og 07/03

Milan valser lett over Celtic. Tipper 3+ i målforskjell også.

 

Roma - Lyon møtes 21/02 og 06/03

Også dette en litt åpen kamp, men har troen på Roma. Lyon var best ifjor.

 

Barcelona - Liverpool møtes 21/02 og 06/03

Her kan også Liverpool trekke fordel av sist hjemmebane, men tror rutinen til Barca tar dem. I tillegg til det siste bråket og til tider litt inneffektive spisser på LFC så må jeg si at det er Barca som går videre.

 

Internazionale - Valencia møtes 21/02 og 06/03

Dette er et oppgjør jeg ikke tør satse penger på. Valencia har en stall som er noe dårligere enn Inter, men samtidig er Inter omtrent like håpløs som United i Europa. Tror faktisk Valencia tar dette, men er veldig usikker.

 

Porto - Chelsea møtes 21/02 og 06/03

Chelsea skal nok klare dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...