Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stokke & Eggen er det desidert beste kommentatorparet på norsk TV.

7434751[/snapback]

Hvordan kan du mene det? I hver kamp er de enten anglofile og trangøyde, eller lirer av seg masse vås, slik som Eggen idag ang Ronaldinho gjør aldri feil..

7434817[/snapback]

De er kunnskapsrike og holder en god flyt gjennom sendingen. De får meg også til å le. Stokke er kanskje ingen Gle, men det kan man heller ikke forvente. Det eneste reelle alternativet til Stokke/Eggen er Rasmus/Pettersen.

Lenke til kommentar
Stokke & Eggen er det desidert beste kommentatorparet på norsk TV.

 

Håper forresten jeg tar feil, men jeg mener at begge av Barcelonas mål kom på gale dommeravgjørelser. Frisparket var feilaktig idømt mens det var offside på mål nr 2.  :hmm:

7434751[/snapback]

 

Enig der, selv om alle er uenige i offsiden på 2. målet. Skulle likt å se det igjen fra en rettere vinkel, i slowmotion.

 

Men men, det kunne vært verre, Barca er STORT SETT et fint lag, med fin angrepsfotball. Liker dog dårlig all filmingen. Og Bayern er jo videre :love:

Lenke til kommentar

Jeg hater Stokke og Eggen, og synes de ødelegger kampene de prater i hjel. Det er det samme vaset hver gang.

 

Eneste grunnen til at LarsP kan si det han gjør, må jo være at han er trønder selv.

 

Forresten, du som er trønder: Under sendingene pleier Stokke å si "Den hær" opptil 7-8 ganger under en kamp. Det er da ikke trøndersk?

 

På trøndersk ville man vel ha sagt:

"Herre sesongen" og ikke "den hær sesongen"?

Lenke til kommentar
Har enda aldri blitt irritert og følt for å klage på kommentatorer, det er da mye annet og bli sur på enn dette? Uffameg :)

7435779[/snapback]

 

Det kan jo f.eks være fordi at du ikke har følelser?

 

Hva er det som får deg til å klage da? Annet enn å klage på de som klager selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Skulle gjort mye for å ha sett United ryke i går. Hadde gjort resten av året til en drøm.

7448938[/snapback]

Det sier vel litt om deg som istede for å gjøre mye for å støtte ditt eget lag, vil konsentrere deg om å få ut et annet lag.

 

:roll:

7449654[/snapback]

 

Bare sunt med litt rivalisering. Alltid herlig når ManUtd vinner i ligaen, men om Liverpool taper samme helg blir det enda bedre. Slik det er :)

Lenke til kommentar
Stokke & Eggen er det desidert beste kommentatorparet på norsk TV.

 

Håper forresten jeg tar feil, men jeg mener at begge av Barcelonas mål kom på gale dommeravgjørelser. Frisparket var feilaktig idømt mens det var offside på mål nr 2.  :hmm:

7434751[/snapback]

woha

 

Jeg er totalt uenig med deg. De prater alt for mye om dårlige halvmorsomme poenger. Jeg kan ikke fordra å høre på Eggens forsøk på å virke smart, beskrive en vanlig dobbelstegsfinte som en "dobbeltoverdragshoftevrenger av typen fram og tilbake", samt til enhver tid beskrive det selvfølgelige. I kampen Barca-Werder satt jeg og vrengte meg i sofaen, det virket som om Eggen følte han var for liten for kampen og var redd for å si noe galt. Og selv om jeg liker trøndersk, kan det bli litt vel i overkant trønderuttrykk. Roar stokke er på det jevne, verken mer eller mindre, for min del. Det er vel bare det at jeg ikke er helt på nett med Knut Torbjørn Eggens måte å kommentere på.

 

Jeg synes Øyvind Alsaker er den beste fotballkommentatoren i Norge. Han har et behagelig stemmeleie, og greier å heve stemmen til et naturlig nivå ved scoringer og situasjoner. Samtidig lar han være å kommentere det innlysende, og ser heller ting som det er vanskeligere for seeren å få med seg. Eneste negative er dialekten, men det gjør ikkenoe når han er behagelig å høre på.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...