Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

chelsea har nu BARE kommet til semien så langt i CL-historien da..og der tapte pga et vunderbar spiller ved navn Luis Garcia(L)

7205022[/snapback]

Tapte pga en feilaktig dommeravgjørelse heter det.

7206896[/snapback]

 

det var et samarbeid fertenk :tease:

 

uansett..liverpool liverpool vant cl det året..fortjent spør du meg

7206919[/snapback]

 

Men du har tåkesyn, alle andre som ikke er liverpooltilhengere mener vel at det ikke var fortjent, selv om dere spilte mot de beste lagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
chelsea har nu BARE kommet til semien så langt i CL-historien da..og der tapte pga et vunderbar spiller ved navn Luis Garcia(L)

7205022[/snapback]

Tapte pga en feilaktig dommeravgjørelse heter det.

7206896[/snapback]

 

det var et samarbeid fertenk :tease:

 

uansett..liverpool liverpool vant cl det året..fortjent spør du meg

7206919[/snapback]

 

Men du har tåkesyn, alle andre som ikke er liverpooltilhengere mener vel at det ikke var fortjent, selv om dere spilte mot de beste lagene.

7206975[/snapback]

 

så hvem fortjener og vinne da? om ikke de som slår ut de beste lagene?

Lenke til kommentar

Hvem som forjente CL-gull det året Liverpool vant (2005)? I finalen så spilte jo Milan - Liverpool, og det skulle vært en fortjent seier til Milan. Liverpool ble grisebanka i første omgang. Så tok Liverpool tak i seg selv og Milan ''trodde'' kampen var i boks. Slik går det når man undervurderer motstanderen.

Lenke til kommentar

Fortjent er vel strengt tatt den som scorer flere mål enn motstanderen hver runde og dermed til slutt vinner finalen. Om det er fortjent ut ifra banespill og "feiende flott fotball" er noe ganske annet, men det spiller liten rolle når man kårer vinneren. Alle vil ha sin egen mening om hvem som burde vunnet Champions League, og 98% av disse meningene er neppe basert på et helt objektivt syn.

 

For øvrig synes jeg personlig at Liverpool vant å fortjene CL bare på grunn av finalen. Uansett hva man har gjort i de tidligere rundene (som for eksempel å sende Juventus og Chelsea ut), er det å ta igjen 3 mål på 6 minutter mot Milan en så stor prestasjon at man defintivit har gjort seg fortjent til trofeet, spør du meg.

Lenke til kommentar

Veldig spanande å sjå kven som går vidare i gruppa til Bremen, Braca og Chelsea, ein av dei store favorittane kan ryke her. Barcelona var tamme i England, mykje betre heime, men Chelsea klarte likevel å ta med seg eitt poeng. For øvrig eit fantastisk mål av Lampard, om det var hensikten eller ei.

Lenke til kommentar
For øvrig synes jeg personlig at Liverpool vant å fortjene CL bare på grunn av finalen. Uansett hva man har gjort i de tidligere rundene (som for eksempel å sende Juventus og Chelsea ut), er det å ta igjen 3 mål på 6 minutter mot Milan en så stor prestasjon at man defintivit har gjort seg fortjent til trofeet, spør du meg.

Med litt flaks så er alt mulig. Milan hadde Liverpool rundt lillefingeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
For øvrig synes jeg personlig at Liverpool vant å fortjene CL bare på grunn av finalen. Uansett hva man har gjort i de tidligere rundene (som for eksempel å sende Juventus og Chelsea ut), er det å ta igjen 3 mål på 6 minutter mot Milan en så stor prestasjon at man defintivit har gjort seg fortjent til trofeet, spør du meg.

Med litt flaks så er alt mulig. Milan hadde Liverpool rundt lillefingeren.

7207522[/snapback]

 

man kan ikke kalle og skåre tre mål på 6minutter for flaks...

det blir for domt

Lenke til kommentar

Herregud altså, hvem var det som vant?! Hvem var det som ikke greide å vinne? Henta jo bare inn 3mål og vant kampen, det er jo ikke fortjent da så klart.. :roll: Driter vel i om Milan spilte best eller hva de gjorde, poenget er å score flest mål i fotball, noe Liverpool gjorde. Trengte dog straffekonk, men vi greide det.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Se min forrige post også. Det skjedde noe med Milan. De kunne lett låse spillet og la kynismen ta kontroll over kampen.

7207589[/snapback]

og hvor smart var det?

 

taktikeren Benitez derimot:D:D :!:

 

vil likevel si at de spilte like godt

Lenke til kommentar

Jeg ville nå ikke påstått at det var ren flaks å score 3 mål og så snu kampen på straffekonkurranse. Da har du en oppfatning av flaks som jeg tolker slik at nesten alt mulig er ren flaks. "Nei, Arsenal gikk jo bare ubeseiret gjennom hele sesongen og vant PL, men det var ren flaks asså!".

 

Milan var nok sikre på vinne kampen da de gikk til pause med 3-0, men de spilte likevel ikke dårlig i andreomgang, og man scorer ikke 3 mål på Milan "fordi de de ledet så mye". Mye av fotballen går på flaks, så vel som dyktighet, men tre mål på rappen er ikke et resultat av ren flaks. Det er en god kombinasjon av dyktighet, effektivitet, flaks og tilfeldigheter, slik som enhver fotballkamp består av. Milan ledet, de tok litt enkelt på det, Liverpool viste stor lagmoral ved å slå tilbake, de viste stor effektivitet ved å score 3 mål på 6 minutter, og viste bedre mental styrke enn Milan ved å vinne straffekonkurransen. En fullt verdig vinner.

Lenke til kommentar
CL-Team of the week:

 

- - - - - - - - - Nikopolidis - - - - - - - - -

- Bosingwa - Cannavaro - Ignashevich -

 

- - - - - - - - - - Lampard - - - - - - - - - -

- - - Deco - - - - - - - - - - - Kaká - - -

Nelson - - - - - - - - - - - - - - Ronaldinho

- - - - - - Zlatan - - - - - - Drogba - - - -

 

Noen tanker?

7208961[/snapback]

Greit nok, men Ronaldinho har ikke imponert meg akkurat. Han kan bedre...

Lenke til kommentar
CL-Team of the week:

 

- - - - - - - - - Nikopolidis - - - - - - - - -

- Bosingwa - Cannavaro - Ignashevich -

 

- - - - - - - - - - Lampard - - - - - - - - - -

- - - Deco - - - - - - - - - - - Kaká - - -

Nelson - - - - - - - - - - - - - - Ronaldinho

- - - - - - Zlatan - - - - - - Drogba - - - -

 

Noen tanker?

7208961[/snapback]

Jeg lurer på hvor du har gjort av Messi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...