KissaMcDuck Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Så, hva tror dere? Blir morsomt med en ny Chelsea vs Barca kamp. Tipper disse lagene kommer til semi; Real Madrid, Barca, Inter og Liverpool selfølgelig. Gruppe A: Nivå 1: Barcelona Nivå 2: Chelsea Nivå 3: Werder Bremen Nivå4: Levski Sofia Gruppe B: Nivå 1: Inter Nivå 2: Bayern München Nivå 3: Sporting Lisboa Nivå4: Spartak Moskva Gruppe C: Nivå 1: Liverpool Nivå 2: PSV Eindhoven Nivå 3: Bordeaux Nivå4: Galatasaray Gruppe D: Nivå 1: Valencia Nivå 2: Roma Nivå 3: Olympiakos Nivå4: Sjakhtjor Donetsk Gruppe E: Nivå 1: Real Madrid Nivå 2: Lyon Nivå 3: Steaua Bucuresti Nivå4: Dinamo Kiev Gruppe F: Nivå 1: Manchester United Nivå 2: Celtic Nivå 3: Benfica Nivå 4: FC København Gruppe G: Nivå 1: Arsenal Nivå 2: Porto Nivå 3: CSKA Moskva Nivå 4: Hamburg Gruppe H: Nivå 1: Milan Nivå 2: Lille Nivå 3: AEK Nivå 4: Anderlecht 6 times! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Morsomme grupper dette her. Tror semifinaletipsene dine er ganske gode, men alltid noen som overrasker litt Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Skal ikke se bortifra det blir 4 heelt andre lag. Blir jevnt iår. Men så lenge Chelsea ikke vinner så er det fint Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skal ikke se bortifra det blir 4 heelt andre lag. Blir jevnt iår. Men så lenge Chelsea ikke vinner så er det fint 6737106[/snapback] Chelski har en tendens til å dabbe litt i CL, og bra er det Håper og tror Liverpool blir sterke i år, de har det med å nå langt i cuper Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 blir nok Barca, Milan Real Madrid og Lyon/Roma Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg tror Roma ikke er sterke nok til å gå til semifinalen. Man U gjør det meget sterkt i serien (vondt å si men ) så vi må bare regne med dem framover både i CL og PL. Skal jeg tippe lag videre til semifinalen må det bli: -Real Madrid/Lyon (må ha en halv gardering) -Inter -Man u -Barcelona Synd (jeg føler) at ikke LCF er sterke nok. Dessverre har jeg ingen sterk følse av at de klarer å til semifinalen. Men for gudsskyld jeg håper av hele mitt hjerte at de kommer dit! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Føler egentlig ikke at de sterke, men jeg magefølelsen sier noe annet.. tror dem blir årets Villareal.. Uansett gleder jeg meg til Barca-Chelsea og omvendt Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor har du en magefølse på at Roma blir fjorårets Villareal? Spørr du meg har de ingen forutsettninger for å bli det... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Tipper disse lagene går vidre fra gr.spillet.. ikke mange overraskelser der.. Gruppe A: Nivå 1: Barcelona Nivå 2: Chelsea Nivå 3: Werder Bremen Nivå4: Levski Sofia Gruppe B: Nivå 1: Inter Nivå 2: Bayern München Nivå 3: Sporting Lisboa Nivå4: Spartak Moskva Gruppe C: Nivå 1: Liverpool Nivå 2: PSV Eindhoven Nivå 3: Bordeaux Nivå4: Galatasaray Gruppe D: Nivå 1: Valencia Nivå 2: Roma Nivå 3: Olympiakos Nivå4: Sjakhtjor Donetsk Gruppe E: Nivå 1: Real Madrid Nivå 2: Lyon Nivå 3: Steaua Bucuresti Nivå4: Dinamo Kiev Gruppe F: Nivå 1: Manchester United Nivå 2: Celtic Nivå 3: Benfica Nivå 4: FC København Gruppe G: Nivå 1: Arsenal Nivå 2: Porto Nivå 3: CSKA Moskva Nivå 4: Hamburg Gruppe H: Nivå 1: Milan Nivå 2: Lille Nivå 3: AEK Nivå 4: Anderlecht Tror lagene som kjemper til slutt blir Barca, Chelsea, Manu og Milan... Men siden jeg tipper det, stemmer det sikkert ikke... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Tror Arsenal får det tøfft i gruppespillet jeg. HSV har i stillhet bygd et meget godt lag. Vet ikke om Porto har gjort noe stort i sommer, men tror det kan skape prolemer for de fleste, spesiellt hjemme. Det er alltid vanskelig å møte øst-europeiske lag, og jeg tror CSKA er bra, altså.. Så blir ikke overrasket om goonerne ender på andre eller tredje i gruppa.. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Utrolig rart at Chelsea ikke ble seedet med de beste. De har jo tross alt vunnet PL 2 år på rad, og gjort det bra i CL. Semifinaler og tap mot Barcelona. Ellers er jeg helt enig med azzman om hvem som går videre i gruppene. Gleder meg ekstremt til Celtic - Benfica Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Utrolig rart at Chelsea ikke ble seedet med de beste. De har jo tross alt vunnet PL 2 år på rad, og gjort det bra i CL.6739908[/snapback] Det er egentlig ikke så rart. UEFA-koeffisienten regnes over fem år. For Chelseas vedkommende betyr det at sesongene 2001/02 og 2002/03 trekker ned snittet. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vet ikke om Porto har gjort noe stort i sommer, men tror det kan skape prolemer for de fleste, spesiellt hjemme.6738906[/snapback] Porto er nok svekket etter å ha mistet både Benni McCarthy og Diego. Uten at det betyr at de ikke kan skape problemer for noen, selvsagt. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vet ikke om Porto har gjort noe stort i sommer, men tror det kan skape prolemer for de fleste, spesiellt hjemme.6738906[/snapback] Porto er nok svekket etter å ha mistet både Benni McCarthy og Diego. Uten at det betyr at de ikke kan skape problemer for noen, selvsagt. 6740785[/snapback] Treneren deres sluttet også for ca 2-3 uker siden. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 I år tar Manchester United gullet. Og Solskjær avgjør det igjen Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hadde ikke vært meg imot... For fortsatt gåsehud når jeg tenker på finalen i 99.... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hadde ikke vært meg imot... For fortsatt gåsehud når jeg tenker på finalen i 05.... 6741303[/snapback] Ja fy faen. Tidenes finale Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Tidenes finale var i Istanbull. Liverpool vs Milan. Det var verdens beste finale som noen gang er spillt i moderne fotball! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 sier du, siden du er pool-fan... Vi sier at finalen i barcelona i 99 er tidenes finale, siden vi er united-fans.. Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, men man trenger ikke ha følser med noen av lagen i finalen 05 for å synes det var en knall finale! Men, selvfølgelig diskusjonen er håpløs siden du er Man U fan og jeg er Liverpool supporter. Greit nok å kutte her egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg