fAke_ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg lurer på om noen har en kopi av programmet som gikk på NRK første gang 14/8/06 kl 22:30-23:00, og sist nå i dag 24/8/06 kl 10:30-11:00, som heter "Ildsjeler: En overlege i særklasse"? Dansk dokumentar. Tenk deg en overlege som ved å endre sykehuskulturen både blant leger og pasienter, har greid å nesten halvere liggetiden og fordoble produktiviteten. Prislappen er den samme som før. Til alt overmål har både pasientene og personalet fått det bedre. (16:9 bredformat) Trenger den til en oppgave jeg skal skrive og lurer veldig på hvordan jeg kan få skaffet den. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Prøvd å ringe NRK? Si at du trenger den til prosjekt osv. De har veldig ofte kopier liggende en liten stund. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ja, det skulle jeg sikkert ha sagt i posten min, men det er Dansk Radio (DR) som har laget den. Sendt de en mail, men de henviser meg til arkivet sitt hvor man kan kjøpe produksjonen til 1500-4000 kr for episoden alt ettersom... er *litt* mye synes jeg... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe.. De tror sikkert at du har en egen lokal tv-stasjon som vil sende serien.. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hehe, ikke sant. Nei, men er det noen andre forslag? Noen andre forum kanskje som er vært å sjekke innom? Annonse på finn.no? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Forklarte du DR på en ordentlig måte hva du skulle med videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå