EmLoDnAoR Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) er noen med på å gjøre noe lignende http://www.improveverywhere.com/ i norge, hadde vert utrolig gøy... Selv holder jeg til i drammen sånn ca... edit:skriveleif Endret 24. august 2006 av EmLoDnAoR Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Haha :!: A little while later, an older woman with a handful of products walked past me at one point muttering to herself, "Everyone in this goddamned store is wearing a blue shirt and nobody knows a thing!" Fikk nesten lyst til å ta på med den blåe genseren jeg har i skapet og stikke på obs. edit: enda en “I’m going to have to ask you to leave.”“You’re kicking me out?” “No, I’m not saying that.” “Ok, then I can stay?” “You’re not buying anything.” “I’m waiting for my friend, just watching TV while I wait.” “I’m asking you to leave.” “Are you kicking me out?” “No.” Endret 24. august 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ikke dra på Biltema om du har rød genser på deg. Det er lite betjening der, så du blir spurt hele tiden. Det er min erfaring i hvert fall. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Om du hadde fått noe sånt opp så skal du ikke se bort fra at jeg hadde hengt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå