maritsa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ganske ny med digital speirefleks. Canon 350D, ISO 800, lukker 1/30, blender 5,6. er det noe støy i dette bildet ? Dumt spurt kanskje.. men jeg er ikke sikker i hvert fall. Noe annet å bemerke ? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Gratulerer med kamera da, gleder oss til å se mer fra deg =) 350D er vel ganske kjent for å takle støy godt,men ISO 800 er en ganske høy verdi, som nok vil produsere støy, men i mange tilfeller vil ikke dette være sjenerende i det heletatt. (Ser fra EXIFen at bildet faktisk er i ISO-hastighet: 400 og jeg tror du fint kan bruke orginalen til det meste uten at støyen blir en plage) Når du føler du må spørre vil jeg i alle fall ikke tro det er noe problem på dette bildet Men, jeg ville lagt ut bildet i full oppløsning om jeg skulle latt andre vurdere dette, vanskelig på et såpass krympet bilde. Kan jeg spørre hvorfor du lurer på om vi andre synes bildet er støyende? Endret 24. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
maritsa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Gratulerer med kamera da, gleder oss til å se mer fra deg =) 350D er vel ganske kjent for å takle støy godt,men ISO 800 er en ganske høy verdi, som nok vil produsere støy, men i mange tilfeller vil ikke dette være sjenerende i det heletatt. Når du føler du må spørre vil jeg i alle fall ikke tro det er noe problem på dette bildet Men, jeg ville lagt ut bildet i full oppløsning om jeg skulle latt andre vurdere dette, vanskelig på et såpass krympet bilde. 6737199[/snapback] her er bildet i full oppløsning... Endret 24. august 2006 av maritsa Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 her er bildet i full oppløsning... 6737247[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
maritsa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 her er bildet i full oppløsning... 6737247[/snapback] Hvor? 6737402[/snapback] Det var det da... ble visst noe feil her.. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Eneste jeg ser av støy her er to skrikende tøydyr og tidenes stol. Ellers: Grain is good Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det er minst like mye støy fra JPEG komprimeringen som fra kameraet så ISO støyen er ikke noe å bry seg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå