Pablo24 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Trenger nytt sim-kort. Finnes det butikker som selger chess sim-kort, slik at jeg slipper å vente på å få tilsendt et nytt? Lenke til kommentar
jic Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Trenger nytt sim-kort. Finnes det butikker som selger chess sim-kort, slik at jeg slipper å vente på å få tilsendt et nytt? 6736720[/snapback] Har ofte sett reklamer av Chess startpake hos Narvesen sjekk ut der kanskje du finner. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Trenger nytt sim-kort. Finnes det butikker som selger chess sim-kort, slik at jeg slipper å vente på å få tilsendt et nytt? 6736720[/snapback] Plutselig var det ikke så bra med "billig" abo Tror nok du bør belage deg på å vente på nytt i posten ja! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kan være jeg husker totalt feil men synes jeg har sett slike kontantkort på Rimi.. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 kontantkort fra chess selges i de fleste dagligvare butikker, men tviler på du får nytt simkort til ditt nummer. bare telebutikker som gjør det. og jeg tror ingen telebutikker selger chess abn. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har sett en butikk som selger Chess abo, og SIM kort. Det er en mobil butikk som ligger over Spaceworld på Magasinet i Drammen. Jeg trodde ikke Chess hadde forhandlere, men de sier de driver med det... Og bruke de SIM kortene som man får i startpakke på Narvesen er ikke en umulighet, hør med Chess direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå