McMuffin Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har nettopp reinstallert Windows, men når jeg skal spille av filmfiler, er det veldig mørkt. Er såvidt jeg kan se noe idet hele tatt. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Håper på litt hjelp Lenke til kommentar
TrulsA Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har nettopp reinstallert Windows, men når jeg skal spille av filmfiler, er det veldig mørkt. Er såvidt jeg kan se noe idet hele tatt. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Håper på litt hjelp 6736598[/snapback] Jeg bare gjetter, men har du tenk på codecs/driver til skjermkort? Er resten av skjermbildet helt fint? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Resten er helt iorden. Også filmer på youtube, etc funker helt fint. Lenke til kommentar
TrulsA Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Resten er helt iorden. Også filmer på youtube, etc funker helt fint. 6736969[/snapback] Merkelig! Hmm! Men hvilket program bruker du til å spille av filmer da? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Bruker både VLC, WMP og Quicktime, og det er likt overalt... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 og du har prøvd forskjellige filmer? hva med å prøve å brenne dem ut, evt. prøve de på en annen pc Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Det er ikke noe galt med filmene, har prøvd ca 20 forskjellige. Kan det være en codec eller noe sånt? Ingen som vet noe? Please, ingen som kan hjelpe meg? Endret 28. august 2006 av SN25P Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 *bump* Dette er veldig irriterende, har prøvd å installere codecs på nytt, men det funker ikke. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå