Stian-89 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Lostprophets - Shinobi vs. Dragon Ninja Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Metallica - Fade To Black Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mange av night wish eks.she is my sin,vanderlust os.v og av atreyu Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 The Beatles-In my life Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Isis - The Begining And the End og godt mulig Tool - Reflection Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Kanskje litt påvirket av at jeg sikkert har hørt den minst 20 ganger de siste 24t, men múm - grasi vaxin göng Endret 15. september 2006 av morgawr Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Umulig å bare trekke frem en,men her er de jeg kommer på i farta. Må selvfølgelig spilles høyt! Agathodaimon - Tristetea Vehementa Ancient - Of Darkness Spawned Into Eternity Ancient - A Woeful Summoning Ancient - The Halls Of Eternity Arch Enemy - Despicable Heroes Borknagar - Ascension of Our Fathers Cryptic Wintermoon - Into Ashes Darkthrone - En Vind av Sorg Dimmu Borgir - Dødsferd Dimmu Borgir - Master of Disharmony Dimmu Borgir - Nar Sjelen Hentes Til Helvete Dimmu Borgir - Prudences Fall Gehenna - Devil's Work Enslaved - For Lenge Siden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 The Prodigy - Spitfire Ultradigg Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 In Flames - Zombie Inc. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg liker starten på The number of the beast med Iron Maiden mye bedre enn jeg liker refrenget. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tilbake fra en svett sykkeltur, og siste låt på MP3'en var Razamanaz med Nazareth. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Thomas Dybdahl - Tomorrow Stays The Same The Beatles - I've Just Seen A Face (ANBEFALES!! ) Lenke til kommentar
BigBangfrelst Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 "Wish You Where Her" med Pink Floyd Hører nå, fikk abstinens Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Pink floyd - keep talking Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 De to brølene/skrikene i Angel of Death av Slayer, og Mourning Palace av Dimmu Borgir er priceless. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vanskelig spørsmål det kan variere etter dagsform men her er noen av mine: Paranoid - Grand Funk Railroad Big Buns - Grand Funk Railroad + Frank Zappa Ugha Mugha sunshine boy - Junipher Greene Darkness, Darkness - The Youngbloods 1968 You keep me hangin, on - Vanilla Fugde Pagan Baby - CCR Psycotic Reaction - The count five Radioactivity - Kraftwerk Gang war blues - Steppenwolf Hot Love - Marc Bolan + T Rex Speed King - Deep Purple ++++++ mange flere Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Twisted Sister - Burn in Hell Racer X - Scarified Pink Floyd - Us and Them Rammstein - Keine Lust Ozzy Osbourne - Crazy Train Lenke til kommentar
englefjes Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Sangene jeg liker starten på, får meg med i stemningen bare med én tone Det er flere som greier dette, men mine her-og-nå favoritter: Des'ree - Kissing You William Hut - Springtime Blues Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 The Shaggs - My Pal Foot Foot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå