Imho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Roger Waters - It's a miracle Mest gjenomførte sang er umulig å velge for meg. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Floyd - Shine On You Crazy Diamond Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Amon Amarth - Metal Wrath Kongestarten, sint mann og godstoggriff. Endret 25. august 2006 av LarsP Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) The Tangent - In Darkest Dreams Eksplosiv progrock. Endret 25. august 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Beste introer: Money for Nothing - Dire Straits Lazy - Deep Purple Black Betty - Ram Jam Whatever You Want - Status Quo Time - Pink Floyd Money - Pink Floyd Welcome to the Jungle - Guns N' Roses Master of Puppets - Metallica Walk this Way - Aerosmith Crazy Train - Ozzy Osbourne Thunderstruck - AC/DC Unskinny Bop - Poison Artige introer: Disco Duck - Rick Dees Funkytown - Lipps, Inc Dont Worry, Be Happy - Bobby McFerrin Overdose - Snack The Streak - Ray Stevens Walk of Life - Dire Straits Beste oppbygging: Comfortably Numb - Pink Floyd Shine on Your Crazy Diamonds - Pink Floyd High Hopes - Pink Floyd Hey You - Pink Floyd Sultans of Swing - Dire Straits I'd do anything for Love - Meat Loaf Europa - Santana Sweet Dreams - Air Supply Too Much Love Will Kill You - Queen Bohemian Rhapsody - Queen Superstitious - Europe Bridge over Troubled Water - Simon and Garfunkel Love Ain't no Stranger - Whitesnake Tell Me Where to Go - Wig Wam Sweet Child of Mine - Guns N' Roses Right Now - van Halen + mange andre. Spør hvis du vil ha flere Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Snow Patrol - Velocity Girl Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Symphony X - The Masqurade Symphony X - The Oddysey( HELT RÅ!!) Children of Bodom - Children of Bodom Ensiferum - Into the Battle Kamelot - Karma 69 Eyes - Lost Boys Ram Zet - R.I.P Lacuna Coil - Our truth Lacuna Coil - Heaven's A Lie noen flere jeg ikke kommer på...de som brenner seg fast regner jeg med at er de beste:) ROSA HELIKOPTER MUAHAHA *kremt* Endret 26. august 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) The Who - Pinball Wizard. Deiligste åpnings-gitarriff jeg har hørt. Endret 26. august 2006 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Stiltskin - Inside Overgangen fra klassisk til rock er herlig! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Echoes av Pink Floyd, og Ive just seen a face av Beatles. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Echoes av Pink Floyd, og Ive just seen a face av Beatles. 6749834[/snapback] pink floyd: high hopes fra divison bell Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Pink Floyd er magisk når det gjelder sangene deres. Får helt hetta hver gang jeg hører New Machine, Pt. 1. Ikke heftig begynnelse, men den greia i midten holder i massevis for meg Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) FAktisk så er starten av Splitter Pine DDB nokså tøff. For dem som råner en del så er sikkert Plumbo - Bayern nokså rå også Endret 27. august 2006 av Datacalibel Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Behemoth - Slaves Shall Server - fantastisk begynnelse på en knakande god sang Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Slayer - Angel Of Death Seigmen - Total Seigmen - Sort Disipell Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 U2 - Where the Streets Have No Name Denne er magisk live, fytti katta. Å oppleve denne live ifjor sommer er noe som ikke kan beskrives. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Nirvnan - Aneurysm Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt Tidenes åpning av et album. Holdt på å få hjertestans første gang jeg satte på den plata. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Limbonic Art - In Abhorrence Dementia (spooky) Uriah Heep - Sunrise (god enkel intro-oppbygging av mr. Hensley. liker oppbyggingen bedre på live-plata fra '73. stemmer instrumentene til å gå rett på sangen.) Uriah Heep - Salisbury (hele sangen er da magisk) Gamma Ray - Lake Of Tears (sangen til meg og ex'en ) Uriah Heep - Bird Of Prey (mr Byron kan faen meg skrike) Becker, Jason - Altitudes (herlig herlig herlig) Becker, Jason - Perpetual Burn (*kremtbriefingkremt*) Iced Earth - Angels Holocaust (vet de har stjålet litt, men faen så tøft) kommer ikke på mer i farten. dukker nok innom senere med flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå