Yavel Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) jeg har set at noen kjøleskap har en kopresor eller hva det heter en sån svart ting til og kjøle ting ned med set han tom fra tomshardwere bruke lignene men den var laga til det Endret 27. august 2006 av yavel Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du tenker på fasekjøling. Dette finnes i flere versjoner: hjemmelaget, mach2 og vapochill. Det finnes flere tråder om dette på forumet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 går det an og bruke sån kompresor som er på kjøleskap til fasekjøling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) går det an og bruke sån kompresor som er på kjøleskap til fasekjøling 6752379[/snapback] Det bør vel gå ann ja. Mest brukt er vell Danfoss-kompressorne. Kompressoren er bare en av mange ting du trenger til fasekjøling. Endret 27. august 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 går det an og bruke sån kompresor som er på kjøleskap til fasekjøling 6752379[/snapback] Ja, men tro ikke at du er halvveis i mål bare fordi du har en kompressor. DU trenger mye annet, men ikke minst erfaring, tilgang på til dels farlige eller utilgjengelige (for oss som ikke er sertifiserte) gasser, og dyrt profesjonellt utstyr til blandt annet vakumere systemet før fylling. Les opp på noen guider før du planlegger for langt er mitt råd... -Stigma Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 oki takk da skal e se hva jeg finner og begyne og lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå