Don Juan Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hvordan ser dette ut? Er det ikke noe som er veldig "galt" her? Hint: se på volt'en. Endret 24. august 2006 av Naitsan Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 der er noe galt ja, men tipper det er i programmet som leser ut, pc'n ville neppe fungert med de spenningene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Som SirAmp nevner, PCen ville neppe fungert om du hadde 5,7 volt på +12V. Prøv eit anna program eller sjekk i BIOS, der står det ganske sikkert riktig. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Jepp, jeg kan jo sjekke i bios. Men da må jeg reboote, og det er jo tiltak Noen som kan anbefale et annet program? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Tror jeg ikke har opplevd ett eneste HK "Speedfan" har fungert skikkelig med, hverken med målinger eller styring av vifter.. Dette er nok bare enda et problem med programmet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det vanleg at eit hovudkort kan regulere spenninga på ein vifteutgang? Det har eg faktisk aldri sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå