Testkise Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Emnet taler for seg. Jeg får beskjed at filen er ibruk av et annet program eller person. Har restartet maskinen flere ganger, men problemet er der fortsatt, og gjelder kun ett album. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har du prøvd å starte i sikkermodus? Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 For så vidt ikke, men det skal jo ikke spille noen rolle. Det er litt denne samme problemstillingen som med .avi-filer som ikke lar seg renames eller slettes, hvor man modifiserer registeret litt. Tenkte kanskje det var en lignende løsning til dette problemet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Sikkermodus fungerer også ofte ved .avi problemet, det er verdt et forsøk.. Endret 24. august 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Vet ikke helt om dette programmet kan hjelpe deg, men Unlocker pleier i hvert fall å løse mine problemer med å slette filer som er i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå