-Jungeldyret Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Takk for masse info JohndoeMAKT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvis du har den nyeste versjonen er det ikke spyware eller adware i limewire. Når jeg hadde det for 1 års tid siden så var det ikke like "rent". Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 millenaim: Jeg har lastet ned og innstalert nyeste versjon. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://malwareremoval.com/p2pindex.php Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Svar på spørsmålene dine Er limewire lovlig: Ja, selve limewire er lovlig. Bruker du det til å laste ned ulovlige program/pr0n o.l så er det bruken som er ulovlig Trygt for spyware? : Limewire har stort sett vært en spyware festival av rang:) og dette suger ressurser fra pcn. Vil heller anbefale bruk av bit-torrent klienter f.eks www.utorrent.com . Men her har du like stor sjanse som i limewire til å komme over trojaner/spyware og lignende. sjekk derfor alltid kommentarene til torrentene du laster ned. Etterhvert som du blir dreven, så kan du finne ut om det er virus bare ved å se på "trackers" Endret 12. november 2008 av RoXx Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Psst: Denne tråden er godt over to år gammel. På tide den får hvile nå. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 en venn av meg sa at limewire bare var lovlig med musikk, med all slags musikk, men ikke noe annet er dette riktig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Limewire er lovlig så lenge du ikke laster ned opphavsrettbeskyttet materiale. Det vil si at hvis du laster ned en sang kompisen din lagde for gøy og la ut til nedlasting så er det helt grei, men å laste ned den siste sangen til gud vet hvilken artist på vg-lista er ulovlig. Hvis du vil ha et lovlig alternativ for å høre på musikk kan jeg anbefale last.fm og Spotify (begge streaming). Vil du laste ned sangen kan det gjøres på for eksempel itunes og hvis du er kresen og krever god kvalitet på filene er en tur til nærmeste CD-sjappe beste alternativ. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ok takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå