Gå til innhold

Kan jeg overklokke min Nokia 6210?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei!

Men siden du jobber som teknikker så kan du jo lure deg selv eller dra en liten hvit løgn anngående et eller annet du finner på i farta så du får en ny en på garantien!

Hææ!!! va er det du sier!!!!

Selger ikke det lille stuslige "firmaet" *sikkert elkjøp* deres mobil telefoner???

Ja men da har du jo hørt så mange kreative løgner av oss overklokkere på jobben din at du kan jo bruke noen av de.....

Og siden du var så flink med å lage et program som avslører oss overklokkere så kan du jo lage et program som fikser ditten og datten på din Nokia 6210!

[ Denne Melding var redigert av: Hooligan på 2002-10-25 03:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 03:53, skrev Hooligan:

Og siden du var så flink med å lage et program som avslører oss overklokkere så kan du jo lage et program som fikser ditten og datten på din Nokia 6210!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hooligan på 2002-10-25 03:54 ]</font>

men herre*** da man,kan du ikke bare svare enten ja /nei da og holde eventuell kritikk av SMARTGUY innen for den tråden som SMARTGUY startet?

mine 2 cent

EDIT:eneste jeg vet som bedrer antenne signalet mellom mobil og antenne må være en antenne forsterker(+1db,tror jeg d var)

"Welcome My Son. Welcome To The Machine"

Noen med kjenskap til Aopen ax6bc pro?

Hacked/beta bios ønskes,trenger hjelp til overklokking.

Trenger bios med 1mhz stepps på fsb.

Mail meg hvis du har tips eller clue.Takk på forhånd :smile:

[ Denne Melding var redigert av: shorin på 2002-10-25 09:14 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...